Sınıfta çok yalnız hissediyorum, teneffüslerde vakit geçirmek için neler yapabilirim?

Kitap okumak, test çözmek bir süre sonra sıkıyor artık daha farklı bir şeyler yapmak istiyorum telefonlarda oynuyorum ama oda pek sarmiyor yine kitap okumak bir nebze ama şu ara hiç kitabım kalmadı en azından kafamın sardığı bir kitap yok sahafa gitmeye eriniyorum havalar soğuk sahaf dışında bir yerden alincada kaziklanmis hissediyorum.

Güncellemeler
5 ay
Siniftakiler birde devamlı disliyor, zorbaliyor açıkçası onlarla iletişim kurmakta istemiyorum
Sınıfta çok yalnız hissediyorum, teneffüslerde vakit geçirmek için neler yapabilirim?
Cevapla