İlk sevgili ve ilk aşk sendromu.. Hala silememiş miyim?

Eskisi gibi olamıcağımızı biliyorum adım kadar eminim. Ama onunla konuşmak istiyorum onunla konuşmak her şeyden çok iyi geliyor hala. Ama çıkmak istemiyorum çünkü çıkınca ayrılıyoruz ve konuşmuyoruz bir süre. Ben sizce hala silememis miyim bunu ? Kendimin ne hissettiğimden bile emin değilim nasıl biseyim ben ya :(
İlk sevgili ve ilk aşk sendromu.. Hala silememiş miyim?
Cevapla