Erkekler özel anlar yaşandıkça kızlardan soğur mu?

aslında çok mantıklı bir soru olmayacak çünkü konu ne olursa olsun genelleme yapmak doğru olmaz. ama erkekler gerçekten sevdikleri kızlardan ( lütfen dikkat edin sevdikleri diyorum zaman geçirdikleri değil ) ona yakınlaştıkça soğurlar mı ? yani özel anlar yaşandıkça erkek soğur mu ? illa evliliği beklemelerini mi isterler. kastım en ileri seviyede cinsellik değil ama birbirlerine rahatça dokunmak mesela.. yoksa daha mı çok severler. onunla arasında özel anılar olduğu için daha mı çok bağlanırlar ? bide bunun için zamanın ne kadar önemi var yani erkek seviyorsa ilk ayda dudağından öptüğü beşinci altıncı ayda dokunduğu kızla altıncı ayda dudağından öpüp iki yıl sonra dokunduğu kız arasında çok fark var mıdır ?
Erkekler özel anlar yaşandıkça kızlardan soğur mu?
Cevapla