Sevgilim çok değişti. Onu kaybetmemek için ne yapmalıyım?

10 aydır bir ilişki yaşıyorum , başlarda beni çok seviodu benim onu terketmemem için ağlıyıp yalvarıodu bende çok kıskanç bir insanım herşeyine karıştım arkadaşlarıyla olmasına ders çalışmasına her an benle ilgilenmesini istiyordum değiş lütfen seni kaybet istemiyorum diye yalvarıyordu ben tamam diyordum günü kurtarıyordum ama değişemiyordum her gün kavga sinirden ağlardı bana bişey diyemezdi hayatımda sadece seni bu kadar sevdim diyordu sonra bir gün bir kavgamız sırasında benden vazgeçemeyen adam ara verelim dedi ne yapacağımı şaşırdım ve ağladım şans istedim bana sevgisinin azaldığını söyledi ve o günden sonra hiç eskisi gibi olmadı bazen iyi davranıyor bazen kötü yapma dediğim ne varsa yapıyor önceden beni kaybetmekten çok korkardı gözümün içine bakardı karıştığım hiç birşeyi yapmazdı şimdi aksine karıştığım herşeyi yapmaya başladı . istemiyorsan ayrılalım dediğimde istemiyor değilim ama değiş diyor değişmeye çalışıyorum elimden geleni yapıorm yeterli gelmio ona onceden su yaptıklarımın yarısını yapsam mutlu olurdu şimi yetmio bide o benim ilk sevgilim çok bağlandım onsuzluğu düşünemiyorum lütfen bana yardım edin ne yapmam lazım onu eski haline getirmem için beni sevdiğini her dk söylerdi artık sadece özel günlerde ve çok extrem durumlarda söylüyor geçmişte bana yaptıklarından dolayı beni çok şımarttıgını dile getirip duruyor artık beni sevmediğini düşünüyorum ne yapmam lazım onu kaybetmek istemiyorum ..
Sevgilim çok değişti. Onu kaybetmemek için ne yapmalıyım?
Cevapla