Sevgilim beni aldattı gibi bişey oldu ama onu çok seviyorum ve kaybetmek istemiyorum ne yapmalıyım?

9 aylık İlişkinin başlarında aşırı güzel bi iliskim vardı ilgimiz eksik olmuyordu birbirimizden hiçbir şey gizlemiyorduk herşeyimizi biliyorduk ama son aylarda onda bi gariplik vardı telefonunu gizliyordu ilgi göstermiyordu önceden hep buluşmak isteyen insan benimle buluşmamak için elinden geleni yapıyordu bende zorlayıp onda kaldığım bir gün telefonunu parmak iziyle açtım ve kız arkadaşıyla olan konuşmasına şahit oldum kiz arkadaşına başka bi erkeğe aşık olduğunu benden soğuduğunu ve bana olan hakaretlerini gördüm. Üstüne kendini haklı çıkartmaya çalıştı ben yapmadım sana ihanet etmedim diyee ve kendini hala haklı görüyor suçlu oldugu haldee kendini haklı çıkartmaya çalışıyor özür dilemesi için yalvarmasi icin ne yapabilirim

Sevgilim beni aldattı gibi bişey oldu ama onu çok seviyorum ve kaybetmek istemiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla