İkimiz de hoşlanıyoruz ama... Bu çocuk ne zaman açılacak Allah aşkına?

birinden hoşlanıyorum. o da benden hoşlanıyor bu çok belli. (henüz bana açılmadı ama arkadaşlar bile söylüyor davranışlarından da anlayabiliyorum..) ama sorun şu, bir türlü açılmıyor!. özellikle son 1-2 aydır çok iyi , yakın davranıyor. Bu davranışları sayesinde bende ondan hoşlanmaya başladım. Ve son günlerde aklımdan çıkmaz oldu. Feysbuka girdiğinde çok heycanlanıyorum birşey yazmasını bekliyorum yazmıyor. ben selam verdim konuştuk geçen gün. Ama o hiç vermiyor. oysa okulda tam tersi, sık sık sohbet ediyoruz. sürekli yanıma geliyor filan. Bu çocuk ne zaman açılacak allah aşkına? :)) ben gidip açılmak istemiyorum doğrusu..
İkimiz de hoşlanıyoruz ama... Bu çocuk ne zaman açılacak Allah aşkına?
Cevapla