geçen hafta 5 gün konuştuk sonra ufak tartıştık dün yazdı yine tartıştık bende kesinlik istedim böyle dedi sizce ufaktan bile olsa bişey hissediyomudur
Hoşlandığım çocukla konuşuyoruz ama olur mu sizce?
Adam sen sevmiyorsun hoşlanıyorsun demiş senin duygularından emin değil ve sen resmen psikolojik baskı uygulamıssin sevgili olalım diye bu karşıyı sogutsbilir çocuk düzgünce arkadaşça zaman geçirip bir birimizi tanıyalım sonrasınin ne olacağını görürüz demiş ki gayette doğru
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
doğru demiş ben hoşlanıyorum çünkü sevmek yok ortada ama nasıl davranıcam bilmiyorum
Yani bende bilemedim ama sanki umursamaz bir edası var. Olursa olur olmazsa olmaz der gibi olmuş. Belki de seni tam olarak tanımadan bir ilişkiye başlamak istemiyordur.
Bence istemiyor zaman diyen bir insanın aslında anlam yüklediği kelime farklı "istemiyorum" diyor.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
ama ilk taıştığımızda konuştupumuzda yani ondan hoşlandığımı bilmediği zamanlar ben flört süresini uzun tutarım hemen sevgili olmam karşımdaki sevgili konusunu açmadıkça sevgili olmam demişti zaten4 ay sonra askere gidiyo askerden sonra sevgili olabilir şimdilik konuşmak daha iyi gibi