Hoşlandığım çocuk ondan hoşlandığımı biliyor ve konuşuyoruz da, ama sonrası?

Okuldan hoşlandığım bir çocuk var ve arkadaşım çocuğa benim ondan hoşlandığımı söyledi. Çocuk hiç terslemedi, bir konuşalım neden olmasın falan dedi. O gün akşamüstü instagramdan istek ve mesaj attı. Ordan konuştuk ve ertesi gün numaramı bir arkadaşımdan alıp bana mesaj attı. 4 gündür de mesajlaşıyoruz. Ama sıkıntı şu ki mesajlaşırken gayet güzel konuşuyoruz, ama okulda hiçbir şekilde konuşmuyoruz. Yani ne o gelip konuşuyor, ne de ben. O da benim gibi çok utanıyor. Mesela geçen gün arkadaşlar bana doğum günüm için pasta almışlardı ve ona da bir dilim ayırdım. O da geldi arkadaşlarıyla pastayı da yedi ama tek bir kelime konuşmadık. Sadece giderken doğum günün kutlu olsun tekrardan dedi. Bugün de arkadaşım bizi yan yana getirdi ayaktayken ama yine tek bir kelime yok. Sanki mesajlaştığım kişi ve okulda gördüğüm kişiler farklı. Arkadaşlarım çekingen olduğu için böyle yakında konuşur diyorlar. Ve mesajlaşırken bana utanmana gerek yok diyor ama kendisi de gelip konuşmuyor. Sizce oyun oynuyor olabilir mi? Yani amacı sevgili olmak değil de öylesine boş kalmamak için konuşmak mı? Ve bir sorum daha olacak mesajlaşırken konu bulmakta zorlanıyorum bir yerden sonra konuşma tıkanıyor sizce nasıl konu açabilirim? Cevaplarsanız çok sevinirim.
Hoşlandığım çocuk ondan hoşlandığımı biliyor ve konuşuyoruz da, ama sonrası?
Cevapla