Vazgeçmeyi öğrenmek için daha çok mu büyümem lazım?

O gidebildi benden hem de bir çok kez. Hakaretler küfürler saygısızlıklar.. nasıl hala onu düşünebiliyorum içimde tamamen bitiş yapamıyorum anlamıyorum. Be kadar mı zayıfım gurursuzum.. o gidebiliyosa bu kadar net bir şekilde ben neden yapamıyorum? Artık bu kadar zayıf olmak beni yoruyo her seferinde bu son damlaydı diyorum yine başa sarıyorum.. Böyle bir adamın peşinde koşmak çok yanlış olduğu halde :/
Vazgeçmeyi öğrenmek için daha çok mu büyümem lazım?
Cevapla