Tırnak yemek ve Şekil bozukluğu ? (RESİMLİ) ACİL YARDIM

Arkadaşlar önceden tırnağımı hep yerdim. Kafama çok takıyorum bunu. Sorunum şu ; Parmak ucumda şekil bozukluğu, parmaklarımda yamukluk var. Tırnak yediğim için tırnak geriden başlıyor ve çok uzun olsa bile o boşluğu kapatmıyor. Özellikle beyaz yerleri geriden başlıyor.

Resimler;

link

link

link

link

Bayanlar sizce ellerim çok mu kötü ?

Neler yapabilirim arkadaşlar lütfen yardım edin ya ?
Güncellemeler
+1 yıl
Tırnaklarım çok uzun duruyor. Yani tırnağım geride biraz. Kısaltsam bile hafif uzun duruyor. Bunun için napabilirim ?
Tırnak yemek ve Şekil bozukluğu ? (RESİMLİ) ACİL YARDIM
Cevapla