Tanıştığım kişi buluşma planı yaptığımız gün neden yazmadı?

yeni tanıştık. yüzyüze 2 defa görüştük.2 görüştüğümüzde de çok ilgili davrandı. ama son telefon konuşmamızda ilk görüşmede herşeyin olumlu geçtiğini fakat ne olduğunu anlamadığı negatiflik olduğunu söyledi. görüşmek zorunda değiliz senin için olumlu değilse söyleyebilirsin dedim negatiflik derken öyle demek istemedim dedi. yarın buluşma planı yaptık mesaj attım ama cevap vermedi son birkaç gündür mesajlarıma saatler sonra kısa cevaplar veriyor. ilk buluşmada bu kadar çok hoşlandığını söyleyip sonra neden böyle olmuş olabilir? sizce tekrar aramalı mıyım cevap vermedin napıcaz diye?
Güncellemeler
+1 yıl
özellikle erkeklerden yorum bekliyorum. neden böyle davranıyor sizce?
Tanıştığım kişi buluşma planı yaptığımız gün neden yazmadı?
Cevapla