Sosyal medyadan tanıştık buluşma planı yaptık ama hiç yazmıyor sizce neden,?

Arkadaşlar biriyle sosyal medyadan tanıştık ilk başlarda çok sık msjlasiyoduk sonra araya zaman girdi arada bi yazistik kendisi başka şehirde ama benim bulunduğum şehire tayini çıkmış Mayıs sonu gibi gelecek buluşuruz diye kararlaştırdık ama neredeyse hiç yazmıyor numaramı bile istemedi benim hakkımda birseyler de sormadı genel bi muhabbet ettik ilk başlarda sizce takmiyormu beni? Oluru var mı?
Sosyal medyadan tanıştık buluşma planı yaptık ama hiç yazmıyor sizce neden,?
Cevapla