Erkeklerle iletişim kurmakta zorlanıyorum bunu nasıl aşabilirim?

Sadece akranlarımla değil samimi olmadığım her karşı cinsle iletişimde güçlük çekiyorum heyecanlanıyorum hatta saçmalayabiliyorum heleki hoşlanıyorsam tam rezillik yani hiç görmeyin o halimi! Ne yapmam gerek? Nasıl aşabilirim bu durumu?
Erkeklerle iletişim kurmakta zorlanıyorum bunu nasıl aşabilirim?
Cevapla