Erkeklerle duygusal anlamda iletişim kuramıyorum, ne yapmalıyım?

Arkadaşlar erkeklere duygusal olarak bir yakınlık duymuyorum çok nadir olarak hoşlandığım erkekler oluyor ama onlar da platonik kalıyor flörtüm olduğu zaman ise muhabbetleri beni boğuyor sarmiyo erkeklerin %99 una karşı böyle oluyor yüzde birlik kısımda ihtimal verme sebebim belki ruh ikizim olan biri olursa cuyrymfnfnh niye bu tarz durumları yaşıyorum sizce duygu verecek birimi çıkmıyo
Erkeklerle duygusal anlamda iletişim kuramıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla