Kızın uzun mesaj yazması ve gülücük koyması?

Okuldan alt sınıftan konuştuğum bir kız var okul zamanında haftada ayda bir kere gerekirse muhatap olurduk birbirimizle. Okullar kapandıktan sonra mesajlaşmaya başladık bana uzun uzun yazıyor her yazdığıma gülüyor gülücükler filan koyuyor bu kız bana karşı ilgili mi yorumlarınız için şimdiden çok teşekkürler Allah razı olsun :))
Kızın uzun mesaj yazması ve gülücük koyması?
Cevapla