Sizce kız neden mesajlaşırken pekala yazar?

İşyerinden bir kizla süredir mesajlasıyorduk. Uzun uzun yazıyordu emoji falan da çok kullanıyordu. İşle ilgili birşey sordum işyerindekiler yapamamış dedi. Ben de güldüm falan nasıl yapmamışlar diye. O da gülücük emojisiyle pekala yazmış sadece.
Sizce kız neden mesajlaşırken pekala yazar?
Cevapla