Kız benimle mesajlaşırken kelimelerin sonunu uzatıyor neden böyle yapıyor?

Gittiğim kursta bir kız var. Arkadaşız iyi anlaşıyoruz fakat wp'den normal bir şey konuşurken veya soru sorarken sık sık yazdığı kelimelerin sonunu uzatıyor (.. nn.. mmm.. iii) böyle yapması kafamı karıştırıyor ben arkadaş olarak görüyorum ayrıca biliyorum bazılarının yazım şekli böyle olabilir belki böyledir emin değilim ama bu yazım şekli normalde hoşlandığın kişiye karşı yapılmaz mı?
Kız benimle mesajlaşırken kelimelerin sonunu uzatıyor neden böyle yapıyor?
Cevapla