18-19 yaşlarında bir erkek grubu 16-17 yaşındaki kızlarla arkadaş olamaz mı? Çok ACİL?

Merhaba, bayadır yaşadığımız bir sorun var. Biz 3 kişilik bir kız grubuyuz , ben 18 yaşındayım, ama arkadaşlarım daha küçük biri 15 biri 16 yaşında. Beğendiğimiz 3 çocuk var şu an üniversiteye geçiyorlar benimle yaşıtlar. Sürekli aynı yerdeyiz çok fazla yaşıt yok ve yazlık yer, birlikte takılsak çok eğleniriz. Ama işte tanışmak için hiçbir adım atmıyorlar. Uzaktan bakıyorlar ama tanışmaya gelince tık yok. Arkadaşlarımın yaşlarını sorun ettiklerini düşünüyorum..
Sizce de nedeni yaşmıdır?
2-3 yaş bu kadar onemli mi?
Onların yerinde siz olsanız ne düşünür ve ne yapardınız?
Bunun cevabını çok merak ediyorum. Şimdiden teşekkürler..:)
18-19 yaşlarında bir erkek grubu 16-17 yaşındaki kızlarla arkadaş olamaz mı? Çok ACİL?
Cevapla