Merhaba, bayadır yaşadığımız bir sorun var. Biz 3 kişilik bir kız grubuyuz , ben 18 yaşındayım, ama arkadaşlarım daha küçük biri 15 biri 16 yaşında. Beğendiğimiz 3 çocuk var şu an üniversiteye geçiyorlar benimle yaşıtlar. Sürekli aynı yerdeyiz çok fazla yaşıt yok ve yazlık yer, birlikte takılsak çok eğleniriz. Ama işte tanışmak için hiçbir adım atmıyorlar. Uzaktan bakıyorlar ama tanışmaya gelince tık yok. Arkadaşlarımın yaşlarını sorun ettiklerini düşünüyorum..
Sizce de nedeni yaşmıdır?
2-3 yaş bu kadar onemli mi?
Onların yerinde siz olsanız ne düşünür ve ne yapardınız?
Bunun cevabını çok merak ediyorum. Şimdiden teşekkürler..:)
Sizce de nedeni yaşmıdır?
2-3 yaş bu kadar onemli mi?
Onların yerinde siz olsanız ne düşünür ve ne yapardınız?
Bunun cevabını çok merak ediyorum. Şimdiden teşekkürler..:)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar