Gösterdiği ilginin Karşılığını alamayan erkek, hoşlandığı kıza trip atar mı? Ya da kıza karşı biraz tepkili olabilir mi?
Tepkili olması zaten hoşlandığı anlamına mı geliyor?
Tepkili olması zaten hoşlandığı anlamına mı geliyor?
Eğer sana cinsel olarak yaklaştığından şüpheleniyorsan bunu çok basit şekilde anlayabilirsin , bir şans ver ona eğer sırf seninle cinsellik için çıkıyorsa çok değil 1 haftaya belli eder zaten , yanında hafif açık giyin gözlerine değilde sürekli olarak vücuduna bakıyorsa , aradan 1 hafta geçsin konuyu cinsellikten açar zaten , amacı oysa sende anlarsın.
Asla tripten nefret ediyorum bir erkeğe trip yakışmaz zaten. Konuşurum ortada bir sorun mu var? Benimle ilgili aklında soru işaretleri mi var? Sevgimden mi emin değil? Konuşurum sorunu öyle çözmeye çalışırım. Her zaman konuşa konuşa.
Hayır bu sevgilin değil sadece hoşlandığı kıza ilgi gösterip tavlamaya çalışırkenki durumu soruyorum
Hayır ya anlamadın kıza karşı tepkili kız yüz vermiyosa yani kız neden aynı ilgiyle Karşılık vermiyo diye trip yapar mı?
Sevdiği için mi yapar peki
Olur tabi Asıl bunu takmayip sürekli ilgilenmesi onu düşürür.
Cevap
29Cevap
Ben erkek olarak yaşadım böyle birşey kızla konuşuyorum ilgi göstermeye calışıyorum ama kızdan istediğim ilgiyi göremiyorum yani soğuk geliyor. Bu yüzden kıza 6 gündür yazmıyorum o da yazmıyor.
süründürüyorsunuz biz erkekleri, sonra da neden gitti neden bitti diyorsunuz. ya yemin ediyorum benim gibi yurtdışına bu kızlar yüzünden kaçacak milyonlarca erkek var. haberiniz olsun.
Daha sevgili değilken diyorum ben
Tavlama aşamasında
farketmiyor arkadaşım. hoşlanmıyorsan baştan belli edeceksin. hoşlanıyorsan da yol vereceksin. politikayla bu gönül işleri yürümez. sonra acısı çıkar.
Belli ettim işte şimdi de bana karşı biraz ters davranıyo
demek ki zamanında çok terslemişsin.
Aynen :/ öyle yaptım
çek cezanı. yelloz :D
Ama sevmese yapmazdı böyle değil mi
nefret de sevgidendir. iş soğukluğa düştü mü sevgiye bakmıyor. senin gibi politika yapılıyor canım benim.
Nasıl iş soğukluğa düştü mü sevgiye bakmıyor? Anlamadım
adam senden soğuduğu zaman senin terslediğin gibi tersliyor. erkeğin terslemesi soğukluktan kadınınki ya soğukluktan ya da nazından. ama erkek soğursa onu ısıtmak kolay dğeil. dersin ne isterse yapıcam. onun istediğini yaparsın bir süre gider sonra seni bırakıp gider. baştan şans vereceksin...
Bir kere hissedince gurur yapar sevse de artık uğraşmaz mı diyosun yani?
o gurur değil artık nefret.
Tabiki olabilir. İlgisiz kalınmayı kim sever Seğer verdiği biri tarafından.
Kıza değer veriyorsa kızdan nefret eder mi yani? Kız onun tavlama çabalarına Karşılık vermedi diye
Nefret değil de ilgisini bırakır.
Gösterdiği ilginin Karşılığını alamayan erkek, hoşlandığı kıza ÇAMUR atar maalesef çünkü bizzat şahit oldum çok kere
Özellikle olgun erkekler mi yapıyor bunu daha çok
Sizin yaş 32 mi
evet 32
Hiç alakası yok. Erkek dediğin kız karşısında küçülmemeli
Nasıl Alakası yok? Sevdiği için mi yapıyo öyle hafiften soğuk davranıyo
Bu durumda hoşlanıyor olabilir ama her erkek aynı değildir. Trip atması saçma bence. daha önceden tecrübesi olsa yapmazdı bence
bir şans ver tatlım. Burda iş sana düşüyor. Hadi bana yemek ısmarla çikolata al filan demen lazım
Tripten kastım hani bozuk atar ya böyle sebepsiz bir Soğuk yapmalar falan o yani.
Olgun biri bu arada yaşı var
İstiyosan eger burda iş her türlü sana düşüyor
Şu anda ilgilendigim bir bayan yok geçmişte olmuştu çok kaba olurum
Senin gösterdiğin ilgiye Karşılık vermezse yani kaba olursun Öyle mi?
Anladım inşallah unutman kolay olmuştur
Iyi şanslar :)
fazla naz aşık usandırır deyimini hatırlatayım didim kömkö
İlgi gösterip ilgi alamıyorsam, ilgi göstermem. Bu kadar basit ☺️
Ama tepkili olur mu yani biraz trip atar mı?
Ayna gibiyim dersin, nasıl bakarsan öyle görürsün 😊
Tepkili olması normal. Kız ilgi göremediği zaman nasıl trip atıyorsa erkeğinde tepki vermesi bence normal ^^
Senin için önemli yeri olmayan insana neden trip atmasın ki? Trip atıyorsa ilgisi var demektir.
Ilgi var da seviyo mu işte? Sadece cinsellik için yaklaşan da var :/
Yani o noktaya çekmesi ne demek oluyo
Kıyı da köşede değil ama görüştük
Var ama işi Gereği sormak zorunda (psikolog)
Karşılığını almaması onu hayal kırıklığına uğratır tripte atar hal ve hareketleride değişir
Erkeğin tribi fena olur pampa 😀
#inciheryerde
Duygusal seven erkek tepkili olur mu gösterdiği ilginin karşılığını alamazsa
Sert tavır veririm. Gerekirse yol veririm.
Tepkili olurum trip atarım
Ama daha sevgili falan değilsiniz sadece sen ona karşı ilgini belli etmeye çalışıyorsun
Peki sonradan sevgili olurlarsa?
Tepkili olur ve soğur
Soğur mu gerçekten neden peki? Gerçek seviyosa soğumazdı öyle değil mi?
Erkeği er geç kaybedersin
olabılır sonucta beklentıler var emek verıyor
Yaşı olgun ama bayağ
buyuk kucuk fark etmez işlevı degısmez:) babanın hayrınamı ılgı gosterıyor elbetkıı bekleyecekk sende bazı seyler amac bu zaten
Ama duygusal seviyorsa tepkili olur değil mi yani?
Sadece cinsel olarak arzulanan birine karşı da olur muydu tepkili hali?
acıkcası ben cınselık ıcın kosuyorsam daha cok tepkılı olurum ama obenım kendı dusuncemm
yavrum sende karar ver adamı fazla kosturma pesınden sonra saplantı yapar cıkamazsın ısın ıcındeen.
Cinsellik için yapıyorsa daha fazla tepkili olur öyle mi?
aynen cıdden
Sana özelden anlatabilir miyim Detaylı
sıkıntı yok anlataqbılırsın elbet daha ıyı aydınlatrıcı olur
Mesaj kutunu açar mısın
actımm cabukk ol :) kacaklar gırmesınn
Trip atan erkeğe ojesi benden :)
Trip değil de hani böyle bozuk atar ya öyle işte..
Anladım böyle esip de yağmamak gibi
Yani? Gerçekten sevdiği anlamına mı geliyo
Seviyo mu bilmem ama değer verdiği kesin
eskiden küccükkendi. şimdi umrumda olmaz...
Neden şimdi umrunda olmaz ki?
Ama seviyosa
bıkar bırakır
Ama duygusal seviyorsa tepkili olur değil mi yani? Sadece cinsel olarak arzulanan birine karşı da olur muydu tepkili hali?
Yol bile verir.
karşılık yoksa konu kapanmıstır...
Kesinlikle
Ama seviyorsa da yine mi tepkili olup trip yapar
Seven insan karşılık bekler bulamıyorsa yapar elbette
O zaman Seviyo diye düşünebilirim değil mi?
Peki kaç yaşındaki birinden alıyorum bu tavsiyeyi
Seviyodur yoksa böyle bozulmazdı bu duruma
Yaşım yazıyor orada
Biri dedi de cinsel olarak istendiğinde daha çok tepkili davranılıyormuş. O doğru mu?
Pek öyle bir durum olduğunu sanmıyorum, senden öyle beklentisi olduysa belki olabilir
Nasıl yani şimdi konu cinsellik olduğunda trip daha mı fazla oluyor
Sana öyle bir beklentisi olduğunu hissettirmişse evet
Yok daha neler. Sen beni ne zannettin acaba
Ben birşey zannetmedim, o öyle birşeyler bekliyorsa diyorum
tabiki adam haklı
Niye haklı
karşılık vermiyosun hoşlanıyo senden saf kız..
Ama işte ya işin içinde sırf cinsellik varsa?
ozmn yol verceksin.. faydalanmak istiyodur..
Gerçekten faydalanmak isteyebilir mi ya hiç öyle bir tip olmadığımı biliyo bana çok sert duruyorsun Demişti zaten
normal bir insan birini seviyorsa onu zaten el üstünde tutar ve ondan bişey beklemez.. Hayırda şerde Allah tandır insanın namusuyla oynamak kolay sonra bir kavga cıkınca gitmekte olan kıza olur bu yüzden böyle seylere girme dha önünde bir hayat var ne olacagı belli değil.. bunları düşünmesi lazım onunda bunu bir kızdan istemek zaten başlı başına bir adiliktir.. kullanmak istemenin kibar halidir hatta
evet olabilir
Neden ama?
Ama yani olgun Biri o yaşı var
Böyle tepkili soğuk davranır yani öyle mi? Tavlamak istediği kızı tavlayamazsa
Ama neden yani Kızın ne şuçu var ki?
*suçu
Bence kırgınlık oluyor erkekte kıza karşı ondan soğuk davranıyo ya da bozuk atıyor, değil mi?
Ama sadece beğeniyorsa yani duygusal olarak sevmiyor sadece Kızın tipini beğenmişse, yine öyle yapar mı?
Direk ayrilir
Evet tripliyim atar
olur
Bilmem..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar