Daha flört etmeye başlamadan ona karşı ilgim olmadığını dile getirmiştim normal bir şekilde. Daha sonra sadece girdiğimiz ortamlarda üzgün gibi davranıyordu. Hüzünlü şarkılar dinlediğini belli ediyordu. Gerçekten tanıdıktan sonra sadece benim vicdanımı hareket geçirip dikkatimi çekmek içşn yaptığını anladım. Asla üzülecek bir karakteri yoktu. Kendine kurban arıyordu sadece.
Bizim tam tersi oldu bu kendisi uzaklaştırdı beni daha sonra samimi kız arkadaşına anlatmış beni kızla oyun oynadılar bana kız beni görünce bunun koluna girip nispet yapıyordu benim gözüme baka baka ben kayıtsız kaldım bugünde iki gündür durgun üzgünmüş gibi hallerde ilk gün odağı bendeydi hem durgun hemde beni izliyor dinliyordu, arkadaşıma dedim koridora gidelim oda arkamızdan çıktı geldi bizi izliyordu derste de böyle benim telefon çaldı çıktım içeri girdim oturdum bir dakika sonra oda telefon çalıyormus gibi çıktı ben bunun üzgün durgun hallerini gördüm acıdım buna ha birde kulaklıkla müzik dinliyor gibi yapıyor kulaklık kulağında derste en arka sıraya da geçmiş böyle
Önce samimi arkadaşıyla kıskandırdı daha sonra, böyle iki gündür durgun hallere girmiş ilk gün peşimde dolaştı bugün tam durgun üzgündü Yani durgun olduğunu farkedince üzülüp aciyacam burcumuda biliyor balık burcu belkide merhametli olduğumu anlamıştır.
Peşimden gezdi demedim arkadaşıma dedim koridora gidelim oda arkamızdan geldi belliydi bu kadar peki sizce neden durgun üzgün gibi yapıyor? Benim dikkatimi çok çekti ben neşeli duruyorum o üzgün durgun kulaklıkla müzik dinliyor başını eggiyor
Şimdi bak bizim iş bitti, onun hatasıyla bitti. sonra samimi kız arkadaşıyla kiskandirma oyununa girdi o zaman durgun üzgün rolüne de girer haksiz miyim?
kendisi uzaklaştırdı beni daha sonra samimi kız arkadaşına anlatmış beni kızla oyun oynadılar bana kız beni görünce bunun koluna girip nispet yapıyordu benim gözüme baka baka ben kayıtsız kaldım bugünde iki gündür durgun üzgünmüş gibi hallerde ilk gün odağı bendeydi hem durgun hemde beni izliyor dinliyordu, arkadaşıma dedim koridora gidelim oda arkamızdan çıktı geldi bizi izliyordu derste de böyle benim telefon çaldı çıktım içeri girdim oturdum bir dakika sonra oda telefon çalıyormus gibi çıktı ben bunun üzgün durgun hallerini gördüm acıdım buna ha birde kulaklıkla müzik dinliyor gibi yapıyor kulaklık kulağında derste en arka sıraya da geçmiş böyle
Şimdi bak bizim iş bitti, onun hatasıyla bitti. sonra samimi kız arkadaşıyla kiskandirma oyununa girdi o zaman durgun üzgün rolüne de girer haksiz miyim?
Duruma bağlı. Açıklamaları kafama yatarsa. Peki kızla kıskandırma oyununu düşünen kişi durgunmuş üzgünmüş hallerine de girer ki başarılı da oldu ben üzüldüm ona belkide burcumu biliyor balık burcuyum
Kız koluna girince bana üzüldü mahcup oldu sonra sınıfa gelince baktım ki üzgün durgun hallerde bir de demek istediğim şey şuydu : bir kızla kıskandırma oyunu planlayan kişi rol yaparak üzgünmüş durgunmuş gibi yapar mi?
kendisi uzaklaştırdı beni daha sonra samimi kız arkadaşına anlatmış beni kızla oyun oynadılar bana kız beni görünce bunun koluna girip nispet yapıyordu benim gözüme baka baka ben kayıtsız kaldım bugünde iki gündür durgun üzgünmüş gibi hallerde ilk gün odağı bendeydi hem durgun hemde beni izliyor dinliyordu, arkadaşıma dedim koridora gidelim oda arkamızdan çıktı geldi bizi izliyordu derste de böyle benim telefon çaldı çıktım içeri girdim oturdum bir dakika sonra oda telefon çalıyormus gibi çıktı ben bunun üzgün durgun hallerini gördüm acıdım buna ha birde kulaklıkla müzik dinliyor gibi yapıyor kulaklık kulağında derste en arka sıraya da geçmiş böyle sizce rol mu
Bizim aramiz kotu şekilde bitti sonra samimi arkadaşını getirip kiskandirmaya çalıştı ben umursamadım daha sonra bugün de iki gündür durgun üzgün gibi duruyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yapanlara denk geldim. Mallıktan başka bir şey değil.
Anlatır mısın aynı mi merak ettim
Daha flört etmeye başlamadan ona karşı ilgim olmadığını dile getirmiştim normal bir şekilde. Daha sonra sadece girdiğimiz ortamlarda üzgün gibi davranıyordu. Hüzünlü şarkılar dinlediğini belli ediyordu. Gerçekten tanıdıktan sonra sadece benim vicdanımı hareket geçirip dikkatimi çekmek içşn yaptığını anladım. Asla üzülecek bir karakteri yoktu. Kendine kurban arıyordu sadece.
Bizim tam tersi oldu bu kendisi uzaklaştırdı beni daha sonra samimi kız arkadaşına anlatmış beni kızla oyun oynadılar bana kız beni görünce bunun koluna girip nispet yapıyordu benim gözüme baka baka ben kayıtsız kaldım bugünde iki gündür durgun üzgünmüş gibi hallerde ilk gün odağı bendeydi hem durgun hemde beni izliyor dinliyordu, arkadaşıma dedim koridora gidelim oda arkamızdan çıktı geldi bizi izliyordu derste de böyle benim telefon çaldı çıktım içeri girdim oturdum bir dakika sonra oda telefon çalıyormus gibi çıktı ben bunun üzgün durgun hallerini gördüm acıdım buna ha birde kulaklıkla müzik dinliyor gibi yapıyor kulaklık kulağında derste en arka sıraya da geçmiş böyle
Hmmmm seninki gerçekten üzülmüş olabilir ya. Ama kendisi uzaklaştırdıysa kendi kararı sen bir adım atma bence.
Kendisi uzaklaştırdı, evet. Benim yapacak bir şeyim kalmadı ama arkadaşına kadar anlatmış kız kiskandirma oyununa yardım etti buna
yapmaz. o erkek değildir :) rol yapan bir erkek görünümlüdür o
Ya önce samimi arkadaşıyla kıskandırdı ben umursamaz oldum şimdide iki gündür durgun depresyonda gibi hallerde
:) amaan boş ver. hiçbir marifeti olmayan foseptik üreten bir zavallı o
Neden öyle dediniz
Golden cinsi köpek mi bu la
Ya aramız kötü şekilde bitti önce samimi arkadaşıyla kıskandırdı beni ben umursamaz oldum şimdide iki gündür durgun depresyonda gibi hallerde.
Emrah gibi yani 😃
Ya önce samimi arkadaşıyla kıskandırdı ben umursamaz oldum şimdide iki gündür durgun depresyonda gibi hallerde
Hiç kanma ölü taklidi de yapar yakında o 😃
Arkadaşım da dedi inanma sizce neden böyle bir yola girişiyor?
Uyanık sanıyor kendini seninde aciyacaginj düşünüyor kesin
Önce samimi arkadaşıyla kıskandırdı daha sonra, böyle iki gündür durgun hallere girmiş ilk gün peşimde dolaştı bugün tam durgun üzgündü Yani durgun olduğunu farkedince üzülüp aciyacam burcumuda biliyor balık burcu belkide merhametli olduğumu anlamıştır.
O ne kız peşinden it gibi gezdi mi sizin yaşlar kaç
Peşimden gezdi demedim arkadaşıma dedim koridora gidelim oda arkamızdan geldi belliydi bu kadar peki sizce neden durgun üzgün gibi yapıyor? Benim dikkatimi çok çekti ben neşeli duruyorum o üzgün durgun kulaklıkla müzik dinliyor başını eggiyor
Kanma acindiriyor sana kendini
Yani neden peki? Yani benim dikkatimi çekip onunla mi konuşacam
Evet onu bekliyor
Diyecem neyin var felan
Sor iki cümleye kanarsin
Önce kiskandirmaya çalıştı baktı olmadı şimdide üzgün rollere girdi diyorsun
Aynen
Umursuyor beni o zaman sizce
boş ver ağına çekme peşinde
Şimdi bak bizim iş bitti, onun hatasıyla bitti. sonra samimi kız arkadaşıyla kiskandirma oyununa girdi o zaman durgun üzgün rolüne de girer haksiz miyim?
Girer tabi liseli misiniz giz siz
Yok o ergen jsksksksk
😃😃
kendisi uzaklaştırdı beni daha sonra samimi kız arkadaşına anlatmış beni kızla oyun oynadılar bana kız beni görünce bunun koluna girip nispet yapıyordu benim gözüme baka baka ben kayıtsız kaldım bugünde iki gündür durgun üzgünmüş gibi hallerde ilk gün odağı bendeydi hem durgun hemde beni izliyor dinliyordu, arkadaşıma dedim koridora gidelim oda arkamızdan çıktı geldi bizi izliyordu derste de böyle benim telefon çaldı çıktım içeri girdim oturdum bir dakika sonra oda telefon çalıyormus gibi çıktı ben bunun üzgün durgun hallerini gördüm acıdım buna ha birde kulaklıkla müzik dinliyor gibi yapıyor kulaklık kulağında derste en arka sıraya da geçmiş böyle
Her şeyi yapar emin ol
Ya önce samimi arkadaşıyla kıskandırdı ben umursamaz oldum şimdide iki gündür durgun depresyonda gibi hallerde
Sen de aynısını yap
Arkadaşım diyor acindirmaya çalışıyor inanma
O kadar kötü mü durumu?
Yok sadece bizim aramız çok kötü şekilde bitti sonra bu arkadaşını getirip beni kiskandirmaya çalıştı bugünde durgun haller uzgunmus gibi haller
Sen seviyo musun bu kişiyi
Yani ama geçen hafta samimi kız arkadaşı bilerek bana bakıp koluna girdi kiskandirmaya çalıştı bunu yapan kişi bu üzgün durgun halleri de yapar
Vurdum duymaz ol o zaman sen de
Haklısın kurnaz galiba hoca diyor niye yoksun diyor bazı sıkıntilar vardı felan hastaydım v. s
Değişik bir kişilik dediğine göre
Şimdi bak bizim iş bitti, onun hatasıyla bitti. sonra samimi kız arkadaşıyla kiskandirma oyununa girdi o zaman durgun üzgün rolüne de girer haksiz miyim?
Af etmeni istese eder misin?
Duruma bağlı. Açıklamaları kafama yatarsa. Peki kızla kıskandırma oyununu düşünen kişi durgunmuş üzgünmüş hallerine de girer ki başarılı da oldu ben üzüldüm ona belkide burcumu biliyor balık burcuyum
Seni üzdüğünün farkına varınca o da üzülmüştür
Kız koluna girince bana üzüldü mahcup oldu sonra sınıfa gelince baktım ki üzgün durgun hallerde bir de demek istediğim şey şuydu : bir kızla kıskandırma oyunu planlayan kişi rol yaparak üzgünmüş durgunmuş gibi yapar mi?
Yapar bu erkekler. Dikkat etmek lazım
Ya önce samimi arkadaşıyla kıskandırdı ben umursamaz oldum şimdide iki gündür durgun depresyonda gibi hallerde
Banane
Yapanlar var
Anlatır mısın aynı mi merak ettim
Bem yapmazdım
Ya önce samimi arkadaşıyla kıskandırdı ben umursamaz oldum şimdide iki gündür durgun depresyonda gibi hallerde
Ergen demekki
Nereden anladiniz
Ksproff ben
Hmm anlatır mısın neden yapıyordur?
Belki daha sonra
Sizde ergensiniz galiba normal bir soru sordum
Yapar niyeki
kendisi uzaklaştırdı beni daha sonra samimi kız arkadaşına anlatmış beni kızla oyun oynadılar bana kız beni görünce bunun koluna girip nispet yapıyordu benim gözüme baka baka ben kayıtsız kaldım bugünde iki gündür durgun üzgünmüş gibi hallerde ilk gün odağı bendeydi hem durgun hemde beni izliyor dinliyordu, arkadaşıma dedim koridora gidelim oda arkamızdan çıktı geldi bizi izliyordu derste de böyle benim telefon çaldı çıktım içeri girdim oturdum bir dakika sonra oda telefon çalıyormus gibi çıktı ben bunun üzgün durgun hallerini gördüm acıdım buna ha birde kulaklıkla müzik dinliyor gibi yapıyor kulaklık kulağında derste en arka sıraya da geçmiş böyle sizce rol mu
Yapar yanaşsın diye
Nasıl yani anlatır mısın?
Kendini üzgün gösterip senin ona dert ortağı olmana sebeb olabilir
Bizim aramiz kotu şekilde bitti sonra samimi arkadaşını getirip kiskandirmaya çalıştı ben umursamadım daha sonra bugün de iki gündür durgun üzgün gibi duruyor
Demekki sende etkili olmuş bak doğru taktik 🤭
Taktik yapabilir mi gözümü açar mısınız acımak istemiom ona
Ozaman başka bir erkekle yeni bir aşka başla