Arkadaşlar en yakın arkadaşım doğum günümü kutlamadı ama ben ona kırkınlıgımı belli etmedim bile sizce hata mı yaptım?

Biliyorum dünyada daha büyük problemler var ama işte insanı en yakın arkadası bunu yapınca koyuyor 25 mayıs dogum günümdü arkadasım sürekli bize girip cıkan birisi olmasına ragmen dün gelmedi bile gelmesini bıraktım aramadı bile
Hadi onuda gectim bugün yanyanaydık ve ben icimden dedim ki belki bugü kutlar bütün gün yanyanaydık ve ağzını açıp dogum günün kutlu olsun bile diyemedi unutmustur diyeceksiniz ama bu imkansız cünkü ona kuzenimin bana yaptıgı süprizi anlattım ona ragmen demedi ya
Bense onun dogum gününde gece 12 de kutladım
Sonra sabah tekrar aradım ve bütün gün onunlaydım beraber avmye gittik gezdik ve ona cidden pahalı bir saat aldım hediyesinde de degilim ama ne bileyim bana kendimi cok degersiz hissettirdi neden böyle yaptı sizce?
Arkadaşlar en yakın arkadaşım doğum günümü kutlamadı ama ben ona kırkınlıgımı belli etmedim bile sizce hata mı yaptım?
Cevapla