En yakın arkadaşım dediğim kişi doğum günümü istedğim gibi kutlamadı?

Şöyle ki onun doğum gününde aramız bozuktu taa ocak ayında. Ben onun doğum gününü yine de 00.00 da uzun bir mesajla kutladım. Ama o dün gece doğum günümü bildiği ve hatırladığı halde , doğum günün kutlu olsun diyerek kutladı. Acıkcası en cok da onun yazacağı mesaj icin heycanlıydım ve beklentilerim birden çöp oldu. Doğum günüm mahvoldu diyebilirim cok ağladım. Niye böyle yaptı? Size yapılsa ne hissederdiniz ve napardınız? Özellikle kızlar beni daha iyi anlayacaktır
En yakın arkadaşım dediğim kişi doğum günümü istedğim gibi kutlamadı?
Cevapla