Erkekler bir kızla internetten tanışsa, kız düzgün olsa bile niyeti sadece takılmak mı? Kızı tanıdıktan sonra düzgün bür tipse bile takılamyacaksa gider mi?
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılmuhtemelen webcam olayına geçilir oradan aa iç çamaşırı giymedinmi de var dersin inanmaz aya yapar göstertir ordan geri öyleee gider büyük ihtimal erkek bunu geleceği güvence altına almak için kayıt altına alacaktır neyse kız herşeyin farkına varır ve internetten ilişki ya da tanışılan insanla olmayacağını anlar sonra ayrılmak ister akabinde erkek kabullenmez ayrılık olur ve tehdit başlar nete atarım diye ilişki böyle bir süre bir ayrı bir barışık devam eder kız ayrılır ve erkek hırsından görüntüleri internete sızdırır kız ya intahar eder ya da ailesi ile karakola gider ömür boyu sürecek bir utanç ile yaşayacak eşinin her zaman görmeisnden korkacaktır tabi erkekte muhtemelen 3-4 sene yatar
ha buluşma konusuda genelde eve gidelim deyip günlük ev kiralayıp beraber olmalar ya da tecavüz ile sonuçlanıyor02 Yorumla
Soran+1 yılNaptın öyle? Vur deyince öldürmüşsün
- +1 yıl
az öyle olmuş ya bende okuyunca farkına vardım
En İyi Cevaplar
Arkadaşım biriyle internetten tanışmakla arkadaş çevresinden veya kafede falan tanışmak arasında ne fark var?
Niyetin sadece cinsellik olması ile bir ilişkide cinsellik olmasını istemek birbiriyle tamamen alakasız şeyler. Açıkçası ben bir kadınla sadece cinsellik için buluşup gezmem, vaktimi de paramı da harcamam ama bir ilişkide cinsellik olmayacaksa o zaman ilişkiye daha en baştan adım atmam.
Ha illa herkes benim kafada olacak diye bir şey yok. "Erkekler şöyle mi yapar" diyebileceğin bir durum yok ortada, 3,5 milyar erkek varsa o kadar değişik adam var. Kimi sadece cinsellik arar, kimi bu yetmez der, kimi cinsellik olmasın der, kimi de kadınların yüzüne bile bakmaz. Yani sorunun bir tane cevabı yok, sen kiminle buluşacaksan bu soruyu ona sor.13 Yorumla
Soran+1 yılBu çok doğal. Senin mantığındakileri anlıyorum. Zaten deneyimli bir adam anlar ona göre hareket eder. Benim dediğim anlayıp ısrarla eve çağıran ya da zorlayan adamlar...
Derdi seksse sadece tınla kızla var beraber olabileceği! Neden ben! Bir de bağlamıştı beni kendşne pislik!!! :(( en kızdığım da sırf böyle takılanların çoğu "bekaret" takıntılı (!) -evlilik olumca konu-- +1 yıl
Bu tiplerden maalesef her yerde çokça var. Bunlar genellikle karşısındakinin ne istediğini, beklentilerini falan düşünmeden istediği şeyin olmasını ister, olmazsa ısrar edince veya ısrarla aynı teklifi tekrar tekrar yapınca karşıdakinin kabul edip isteyeceğini varsayar. Bu dediğim sadece cinsellik konusunda değil, bu kafadaki insan ilişkinin her aşamasında böyle oluyor, hatta ortada bir ilişki olmasa bir kızın peşinden aylarca koşup takip eden, ısrarla kız hayır dese bile çiçekler alan, arayan, sağda solda karşısına çıkan tipler de bu kafadakiler.
Bu şekilde davranan erkek dünyanın her yerinde bolca var ama özellikle ülkemizde cidden epey fazla olduğunu düşünüyorum. Bu tiplerle internette karşılaşma ihtimalin çok çok daha fazla. O yüzden küçük bir tavsiyem var; internet üzerinden tanıştığın kişiyle yüz yüze görüşmeden duygusal bir bağ kurma, hatta verdiğin örnekteki gibi yüz yüze tanışınca bile hemen karar vermemek lazım.
Soran+1 yılEvet birçok insan bunu diyor ama şu ana dek tanıştığım tipler, kariyerli, iyi ailelerden gelen tiplerdi hep. İşte her şey tam olmuyor ikili ilişkiler berbat (yaralı, aladatılmış vs. Kısaca güvensiz) hiç öyle manyak bir tipe çatmadım çok şükür.
inanır mısın sırf netten birileriyle tanışmayayım diye sosyal medya hesaplarımı kapattım sadece facem duruyor. bu erkekler hakıkaten farklı yerleriyle düşünüyorşar dertleri güçleri belaltı olmuş. yani okadar sıkıcı bir durum ki bu... izole olmak en iyisi aslında. kimse ulaşmasın. gerçek sevgiye olan inancım zamanla azalıyor
12 Yorumla- +1 yıl
5 parmağın 5, şide bir olmadığı gibi insanlarında her biri ayrı karaktere sahiptir günümüzde teknolojının yaygınlaşmasıyla birlikte bu tür düşünceler arayışlar kendini daha belirginleştiriyor inan bana siz bayanlar erkeklerden yakındıgınız kadar bız erkekerde bayanlardan yakınıyoruz evet erkekler yapısı gereği düşnce ve arzularını isteklerini fazla belli ediyor ama her insan bir değildir
Soran+1 yılBuna da katılmıyorum. İstersen kapıyorsun evli kadınların bile tüm rwsimleri göndeileri açık facebookta sonra neden mesaj atıyorlar! :)) benim sevgilim olmadığı dönemler bile kapalı ama düzgün olmak pek işe yaramıyor günümüzde 😅
+1 yılevlenmeyi düşüneceklerini sanmıyorum ki düşünende çılgın olmalı
03 Yorumla
Soran+1 yılNe alaka?
- +1 yıl
Çılgınlık çünkü
Soran+1 yılİnternette takılan ya da tanışılan her kız kötü mü sana göre? Üstelik arrık çok insan tanışıyor evlenen bile var.
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
19
Cevap
56Cevap
erkek veya kadın gerçek hayatta neise sanal dada aynıdır ,, sen kendin yoğurdu seviyorsun sanalda sevmiyorummu diyorsun? sadece güven için yalan yanlış konuşulur ,,, bu aranızdaki sohbetin gidişatı kişiliğide ele verir onlara razı olursan buluşursun neyle karşılacağını bilirsin.
10 Yorumla
+1 yıltanıştığınız kişiye verdiğiniz görüntü önemli efendi bir şekilde arkdaşlıkla başlarsa neden ciddiyete dönüşmesin ama internette genelde erkekler fantzi üzerine kız kadın dul bulmak sanal seks yapmak için takılırlar dürütlüğe fazla inanma derim eğer üstün bir cazibeniz varsa karşınızdaki erkekde halden yoldan anlayan biriyse işiniz kolay olur evliliğe kadar gider ama internette böylesini bulmak ciddi bir sorundur eğer fantezi istiyorsanız böyle ortamlara girin risk fazla aradığını bulmanı dilerim
03 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız. İnsan yaşayarak öğreniyor. Kız düzgün olsa dahi, erkek düzgün değilse her şey istendildiği gibi gitmiyor. Benim durumum biraz öyle oldu. Artık internetten kimseyle görüşmek istemiyorum bu yüzden.
- +1 yıl
yaşınızın geldiğini ve hayırlı bir nasip bulmanızı arzu ederim mutlulukla dilerim
Soran+1 yılTeşekkür ederim.
ben netten tanıştığım bir kızla 5 sene hiç görüşmeden konuştuktan sonra evlenmiştim. ha sonra anlaşamadık ayrıldık o ayrı mesele..
ama öyle senin dediğin gibi bir kıstas yok yani.. illa öyle olacak diye bir durum yok312 Yorumla- +1 yıl
neden gorusmedınız?
- +1 yıl
tahmın etmıstım ama helal olsun ıkınızede
Soran+1 yılBenim sorumu sormuş. 5 sene sadece netten mi konuştunuz?
Soran+1 yılİzmir'de kimseyle tanışmadın mı o kdr uzun zamanda? Onunla konuşurken onca zaman? Seninki de değişikmiş
Soran+1 yılNe güzel... Benimki ztn o amaçla buluşmak... İnanılmaz hızlı yaşanırken her şey siiznki ne güzel öyle...
Soran+1 yılKesinlikle. Bu kafada nerde bulucaz? Her şey yüzeysel kısa süreli olmuş..
Erkeklerle - Şerefsizleri ayırt etmeyi öğrendiğiniz zaman soruyu düzeltip tekrar sorun.
10ca tanıdığım ve yüz yüze görüştüğüm saygın ve değerli arkadaşlarımdan hiç biri için bu sorunuz gibi düşünmedim.. YAPI MESELESİ.!27 Yorumla
Soran+1 yılBen kendi tamıştıklarım üzerinden çıkarım yaptım.
Soran+1 yılAma sen arkadaş diyorsun ben sevgili olma niyetiylr görüşmekten bahsediyorum.
- +1 yıl
Bakın hanımefendi şöyle izah edeyim. Mesela az önce burada bir soru vardı.
" benimle kahvaltı edecek ve denize karşı sigara içecek uzun boylu sakallı erkek var mı "
Bu kız kardeşimiz sevgili aramıyor değil mi? Ama arkadaş kanka hesabı ona yazan kaç kişi ciddi cevap verir? Kaç kişi ciddi arkadaş olarak görür? Kaç kişi yarın başkasına da yazar diye sevgili olarak görürde güvenir?
Ne anlatmak istediğimi anladınız mı?
Bu sizin elinizde. Konuşmalarınızın samimiyeti, sorgularınız, sohbetiniz ve sorularınız karşınızdakinin de size cevap verirken ALMAK İSTEDİĞİNİZ CEVABI DÜŞÜNMEK İÇİN ZAMANI OLDUĞUNU unutmayın. Yani sanalda onun maskesini düşürmek kolay değil.
Arayışta, yani bey efendi birine güvenmek istediğinizi karşı taraf bilmeden arkadaşça devam edin sohbetlerinize. Tanışmalar reele döküldüğünde hoşlantıdan ötesi dile gelmesin. Sabırlı olan kazanır. Yani sabırsız olanın maskesi erken düşeceği için iki tarafta kazanır...
Aramayın.. Arıyorsanız belli etmeyin..
Soran+1 yılEvet ama sizinle aynı şeyi diyorum. Ben gayet mesafemi koruyup zmanıyla yaşamak isterken eve çağırıp, tatile çağırıp gitmediğimi görünce bir daha aramadılar.
- +1 yıl
Nokta!
+1 yılSadece erkekler diye sormuş olman yanlış. Kızlarda bu nedenle konuşur ve tek fark bazıları evlilik de düşünür. Bu sitede evli olan ve bunun gibi sosyal paylaşım sitelerinde bu amaçla takılan kaç kadın var biliyor musun?
01 Yorumla
Soran+1 yılBilmiyordum açıkcası burada gördüm. okuduklarıma inanamıyorum bazen...
ne alakası var sımdı yatmakla her tanısan yatıyomu burda hem kızları hemde erkeklerı karaladın sımdı varya :D amac yatmak degıl zaten yatmayı dusunen bellı eder kendını
07 Yorumla
Soran+1 yılHiç belli etmeyenlerde var. İnan çok kötü insanlar..
- +1 yıl
haklısın nedımkı ama ınsanlarla tanısmak ya da arkadas olmak sadece seks degılkı yaa bu mıllet nıye bu hale geldı anlamıyorum gercekten öyle bıhal almıstı ortalık selam verıyosun hemen kızlar basıyo engelı nasılsın dıyosun doktormusun yazıyo cevaba bak :D ya da ne bılım uc bes yas ya da 10 yas fark oluyo arada hemen konusmayı kesıyo sankı yıcez onlarda haklı ıllakı ortalık bu hale gelınce napsınlarkı :(
Soran+1 yılBenim bahsettiğim bu site değildi. Kendim birileriyle tanıştım. Niyetleri pek iyi değildi.
Evet gizlilik konusunda haklsıın.
Soran+1 yılO ne demek nerde yaşabilirim? :)) normal hayat derken? Evet internet üzerinden tanıştığım erkekler sadece takılma kafasında üstelik yaşlarıda büyük insanlar...
+1 yılCanim sadece internette tanistiklari degil erkekler heryerde yatmayi dusunur😅😅😄
10 Yorumlao türlü sitelerde ilk adımı kızlar atıyor zaten yok seni mıncırmak istiyorum, ev ayarla geliyim falan filan hep kızlar yazıyor erkeklerden girmişsin konuya yanlışın var
01 Yorumla
Soran+1 yılO tür site neresi? Genel olarak internette tanışmaktan bahsettim.
+1 yılErkekler çükleriyle düşünür.
Adamların da çükleri vardır ama,
adamlar, çükleriyle değil, beyinleriyle düşünür.
Erkek ile adam arasındaki farkı anlayın artık.
Her çükü olan erkek ama, adam değil.00 Yorumlaİlk önce yatmayı düşünür sonra değişir, kimisi evlenir, kimisi o gece sevişir daha görüşmez kimisi ilk gün ızaklaşır bu değişir...
04 Yorumla
Soran+1 yılKimisi erkeğe göre mi? Erkeğin elde edebildiklerine göre mi değişiyor?
Soran+1 yılNe güzel. Mutluluğunuz daim olsun. Nerden tanıştınız? (Facebook, twitter vs)
Benim tanıştığım insanlar hemen takıblaşmak istiyor ya da denemeye devam etti benim hiç bir şey yaşamadığımı görüncede hepsi iletişimi kesti (yaşlarıda küçük değil)
Bir tane düzgün ve ciddi ilişki yaşamak isteyen çıkmadı karşıma- +1 yıl
Ben ilk telden konuştuğumda ve buluştuğumda acaba daha görüşmesemmi diye düşündüm çünkü çok belliydi saf ve düzgündü, bende gerçekten buluştuğum insanlar olmuştu önceden ve hemen hepsi ile birlikte oldum bu öyle biri olmadığını anlayınca çok düşündüm, ama bunları düşünürken birlikte çok iyi ve güzel zaman geçirdiğimizi ve ayrılıncada onu özlediğimi anladım, sonra evlendik ve güzel bşr evliliğimiz var, sana şunu tavsiye ederim erkelerin genç ve orta yaşta olanlar tamamen cinsel partner arayışında ve isteğindeler, orta yaş üzeri olanlar tek başlarına hayatı devam ettirmek istemediklerri için arsyıştalar, kadınlrında yarısı bu şekilde ama erkekelere göre daha iyiler, ben önceden çok kişi ile birliktelik yaşadım ama bunu sadece ben istemedim sanal alem tehlikelidir ama iyi insanlarda tabiki var...
Gizli Üye(36-45)+1 yılYa adama göre değişir... İnterntten tanşstığm biriyle beş yıl çıktım evlenmek istedi evlenemdim. başkası beni kandırdı. ben kızları sadece *iker atarım dedi. kızlar benim kurbanım dedi açıkça gözlerime bakarak...
18 Yorumla
Soran+1 yılOha! Nasıl açık açık bunu mu dedi?
Cevap sahibi+1 yılevet... seri sappık gibi.. sen ilk değilsin kandırdığım dedi. msjları gösterdi. yatağa attığı kızları gösterdi caart curt. aman diyim dikkat edin kendnize benm başma gelmez demeyin :D
Cevap sahibi+1 yılkandırdığı kadınlarrdaan biri bunu şikayet edelim dedi.. etsem ederdim zorla oldu çünkü aartı şiddet uyguladı ama aileme rezil olmak vardı ipin ucunda... tüm herkes gibi allaha emanet ettimm
Soran+1 yılNerde bu adam? Hangi şehirde? 😳
Soran+1 yılHem yapıp hem söylemesi çok garip. Senle yaşayamadığı için mi analttı? Nasıl kurtuldun 😱
Cevap sahibi+1 yılist/bakırköy
Cevap sahibi+1 yılyok yaşadıktan snra analttı tabi... kurtulmicak bişey yok... kurtulmak isteyen o zaten...*iktikten sonra byy
- +1 yıl
Senide ıktı :( anlamadım şimdi :/ nasıl ınsanlarlasınız siz yaa erkeklıkten uyandırıyor bazıları
+1 yıl19 yaşındayım daha sevgilim bile yok hangi site mübarek atıver buraya :):):)
11 Yorumla
Soran+1 yıl😄😄
Açıkça söyleyeyim genelde ilk akla gelen şey o olur fakat zaman ilerledikçe yani tanıdıkça fikirler tam tersine dönebilir, mükemmel bir ilişki başlayabilir.
04 Yorumla
Soran+1 yılNeye göre değişebilir? Kıza göre mi? Beklentilere göre mi?
Soran+1 yılÖule olmuyor. Eğer erkeğin niyeti kötüyse kız iyiyse ya da beklentileri farklıysa görüşmüyor bir daha..
- Aşk İlişkileri konusunda 716 cevap paylaştı.
+1 yılkimse kimseye zorla bisey yapamaz.
niyeti o olan erkek düşünür de iş kizda biter bence.
2 muhabbet edersin baktin niyeti o. sorundaki gibi internet sanal ortamsa tek tusa bakar02 Yorumla
Soran+1 yılHiç öyle olmuyor adam düzgün değilse kız düzgün olsa ne olur?
- +1 yıl
kız düzgünse. düzgünce yolu verir. o adam dediginde günübirlik cinsel ihtiyac giderecegi kasari bulmaya calismaya devam eder. ama sonra düzgün kıza yanlış yaptim diye üzülürmu bilemem
Aşk İlişkileri konusunda 763 cevap paylaştı. Erkekten erkeğe değişir..
Benim kötü bir amacım yok.. Başkalarını bilemem..00 Yorumlasanmamm cunku isteyen degil istemeyen kisiye gore sekillenir cunku isteyen her zaman ister zaten ama istemeyen daha olgun olacagini dusunuyorum
00 Yorumla
+1 yıldar düşünmeyin hanım efendi yatmadanda oluyor diyorlar gencler. ama gercekten iyi insanlar var nette
00 Yorumla
+1 yılHayır tabiki, her erkeğin bir olmadığı gibi her kız da bir değildir.
O yüzden kişiye göre değişir.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAslında fark etmiyo nereden tanıştığımız. Her türlü yatmayi düşünüyoruz.
İnsanız lan biz en temel üç güdümüz cinsellik zaten ne bekliyosunuz anlamadım.00 Yorumlaerkek değil mi bunlara kadın olsun yeter. netten tanıstın normal yoldan tanıstın mühim değil. netten tanısılanlar daha kolay
00 YorumlaTabiki hayır sen düzgünsen karşındakide düzgün olabilir, böyle düşünürsen ciddi bir ilişki çıkabilir.
02 Yorumla
Soran+1 yılBen düzgğnüm kendimd eminim. Ayrıca kasttetiğim "cinsellik yaşayanlar düzgün değil gibi bir şey değil" sadece ben yaşamıyorum bunu anlayacak kabul edecek bir adam isterim karşımda. Tek derdi cinsellik olan adam yaşayamayacağını anlayınca giden adam düzgündeğildir.
sana kopiller denk geldiyse bunu genelleyemezsin. adam gibi adamlar her zaman vardır. ama bulmasını bileceksin. gerçi birazda nasip kısmet işi bu işler...
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılben asla böyle bişey yapmam yalnız tanıştığım kişilerden bu zamana kadar hep öptüklerim dokunabildiklerim benim arkamdan koşar oldu dokunup öpemediklerim terk etti gitti
00 Yorumla
+1 yılBen hıckımseyle yatmayı düşünmedim sanaldan da gerçektende Allaha şükür zillet bizden uzaktır :) Zina büyük haram ;)
00 Yorumla
+1 yılEvet ilk muhabbet Karşısındaki kızla yatma niyeti olabilir ama muhabbete göre değişebilir yani 😉😊
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBana düşünmeyen bir "ADAM" denk gelmişti.
Düşünen var mıdır bilmiyorum, karakter meselesi.00 Yorumla
+1 yılİlk gece önce duş kaldırdım isteği varsa birlikte olurum sonra beni kabul ederse omur boyu eşim olur. Bekar bile olmasa o ilk ateşini alan kıza canimfeda
00 Yorumla
+1 yılyok ama cok da kızlae tanısma meraklısı degil takılıp bitsin istiyırlar
00 Yorumlasadece internette değil normal hayatta da tanıştıklarında sadece yatmayı düşünürler...
00 YorumlaIlk basta oyle olabilir ama gercekten karsidaki kisiye bagli olarak ciddi dusunulebilir
02 Yorumla
Soran+1 yılİşte kastettiğim bu hep öyle olmuyor, erkek ciddi bir şey düşünmüyorsa kızdan uzalklaşıyor
+1 yılvalla ben bu zamana kadar tanıştıklarıma hep arkadaş gözü ile baktım ya da knk felan
00 Yorumla
+1 yılerkekler her kadınla yatmayı düşünür bu internete özgü değil
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılİnternetten 3 kişiyle tanıştım, Hiçbiriyle öyle şeyler düşünmedim aklımdan bile geçmedi..
10 YorumlaErkeğe göre değişir. Yani adamsa düşünmez;)
10 YorumlaBence kesinlikle o sekilde dusunurler.
00 Yorumla
+1 yılErkekten erkeğe, bilhassa adama göre değişir.
10 YorumlaErkeğe göre değişir ☺
10 YorumlaBen genelde yatmak için bir araya geliyorum.
010 Yorumla
Soran+1 yılKız yatmayı düşünmüyorsa ne yapıyorsun? Hiç sevgili olmadan gidiyor musun?
Soran+1 yılAnlamadım. Kıza mı bırakıyorsun dvam edip etmemeyi?
Soran+1 yılVay be! Benim tanıştıklarım bunun tam zıttıydı. Ben sorunca söyledi konuşmak istemediğini hayvan herif :(((
Soran+1 yılPeki bir şey daha sorcağım. Bir erkek sadece severse mi cinsellik olmazsa kalır? Benim tanıştığım kişi seviyorum diyip durdu beni tavladı tam sonra gitti neye uğradığımı şaşırdım. Çok sorguladım madem derdi seksti onca kız var neden ben?
Soran+1 yılDoğruyu söyle. Üzülcem diye düşünme lütfen. Kaç aydıe cvp aradım en sonunda mesaj attım önce görüşmek istiyor gibi konuştu açık açık sorunca istemiyorum dedi.
Yoo benim oturmayida dusundugum oldu.
00 YorumlaYanlış bir düşünce :)
00 Yorumla
+1 yılYüzde sekseni böyle düşünüyor sanırım
00 YorumlaTanidiktan sonra evlenebilir
00 YorumlaHayır. Her erkek aynı değil
00 Yorumla
+1 yılBen yatmayı düşünürüm
08 Yorumla- +1 yıl
ciddimisin
- +1 yıl
@emirganistinye erkek olsam
- +1 yıl
sende capkınlık ruhu varmış be
Soran+1 yılSizin gibilerin eseri bu erkekler (!) yrn oğlun olunca kızınlar farklı yetiştir bravo sana!
Soran+1 yılMiden bulanıyorsa bir daha yazma. Saygısızlık yapmanın alemi yok.
- +1 yıl
Saygısız olan sensin bir. İkincisi soruna aldığın görüşleri kaldiramayacaksan sorma
Soran+1 yılKomiksin cidden. Torum yazıp geri vites yapıp sonra midem bulanıyor diye yazan sensin...
Miden bulanıyorsa yaxma diyorum hala uzatıyorsun. 😄😄 rahatsız mısın?
Git başka yere yorum at. Ok?- +1 yıl
bırakın hanımlar dıdısmeyı
Genelleme yap sen boyle bende yapayim mi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. kimisi sade soda, kimisi meyveli soda...
00 Yorumla
+1 yılYani, düzmek yaşam standartları olmuş zaten.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıladamına göre değilşir
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılkişilik karakter meselesi
10 Yorumla
+1 yılBuradakilere bakılırsa öyle...
00 Yorumlaneden genelliyosunuz ki şunu...
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 796 cevap paylaştı.
+1 yılKişiden kişiye değişir her insan bir değil.
00 Yorumla
+1 yıl98 öyle ama bazıları değil tabiki
08 Yorumla
Soran+1 yıl98?
- +1 yıl
Yüzde 98 gibi
Soran+1 yılÇok yüksek bir oran. Anladım
- +1 yıl
ben birşey sorayimmi
Soran+1 yılSorabilirsin
- +1 yıl
Sedemi sosyal arkadaşlığı güvenmiyorsun
Soran+1 yılNötrdüm. Yaşadıklarımdan sonra güvenmiyorum.
- +1 yıl
Banada cugu zaman böyle oluyor
- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılkişiye bağlı durum bu
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 355 cevap paylaştı. internetten tanısmadıklarıyla da dusunur
00 Yorumla
+1 yılBen karı yapcaktim sıkılmış
00 Yorumla
+1 yılYoo ben evlenmeyi düşünüyorum
00 Yorumla
+1 yılAdamsa düşünmez öyle şeyler..
00 YorumlaHepsi değil.
10 YorumlaKisiden kisiye degisir surumdan duruma
00 Yorumla- Devamını Gör (15)
Devamını Gör(60)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Erkekler internetten tanıştıkları kızlarla sadece yatmayı mı düşünür?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar