Internetten tanışılan erkekler neden böyle oluyor?

Dikkat ettim de, normal hayatta tanışıp flört sevgili falan olduğun kişiler genelde çok saygılı ve dürüst şeffaf oluyorlar. Sana değer veriyorlar. Ilişki yürümese bile neden yürümediğini biliyorsun. Çok büyük bir sır ya da süpriz çıkmıyor.

Ama internetten tanıştığın adamlar acayip ikiyüzlü ve yalancı oluyorlar. Ben bunun sebebini anlamıyorum, adam hemen 1 hafta sonra senle ciddi düşündüğünü söylüyor, çicekler romantik laflar, gelecek planları, evlilik planları, ailelerle tanişma planları derken hop, adam birden ; "Ben aslinda seninle gelecek düşünmüyorum, evlilik istemiyorum, sen düzgün temiz birisin ben aslında sana uygun değilim, ayrılmak en doğrusu, benle bir gelecek olmaz" diyor.😳 Veyahut dün bir demet gül alan adam bugün aniden tüm iletişimi kesiyor ortadan kayboluyor.

Yani anlamiyorum interneti herkes kullanmiyor mu? Niye internetten tanışılan adamlar böyle deccal çıkıyor?

Ya da ayni erkekler internetten tanıştığı ile gerçek hayatta tanıştığı kişiye farklı mı davranıyor?

Internetten tanışılan erkekler neden böyle oluyor?
Cevapla