Dikkat ettim de, normal hayatta tanışıp flört sevgili falan olduğun kişiler genelde çok saygılı ve dürüst şeffaf oluyorlar. Sana değer veriyorlar. Ilişki yürümese bile neden yürümediğini biliyorsun. Çok büyük bir sır ya da süpriz çıkmıyor.
Ama internetten tanıştığın adamlar acayip ikiyüzlü ve yalancı oluyorlar. Ben bunun sebebini anlamıyorum, adam hemen 1 hafta sonra senle ciddi düşündüğünü söylüyor, çicekler romantik laflar, gelecek planları, evlilik planları, ailelerle tanişma planları derken hop, adam birden ; "Ben aslinda seninle gelecek düşünmüyorum, evlilik istemiyorum, sen düzgün temiz birisin ben aslında sana uygun değilim, ayrılmak en doğrusu, benle bir gelecek olmaz" diyor.😳 Veyahut dün bir demet gül alan adam bugün aniden tüm iletişimi kesiyor ortadan kayboluyor.
Yani anlamiyorum interneti herkes kullanmiyor mu? Niye internetten tanışılan adamlar böyle deccal çıkıyor?
Ya da ayni erkekler internetten tanıştığı ile gerçek hayatta tanıştığı kişiye farklı mı davranıyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer