Erkeğin kıza güzelsin demesi hoşlanma belirtisi olabilir mi?

Yazışırken sana güzel yönlerini söyliyim mi dedi. Olur dedim.
Güzelsin ama yanlış anlama.. dürüst, iyi kalpli falan filan... dedi.
bir erkek niye kıza güzel der ki arkadaşça mı?
Hoslanmadıklarına iltifat ediyolar mı?
Sınıf arkadaşım ama arkadaşça değil gibi...
evet
hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Erkeğin kıza güzelsin demesi hoşlanma belirtisi olabilir mi?
Cevapla