Bir kız erkeğe çok yakışıklısın diyorsa hoşlanıyormudur?

Sınıfta yeni bir kız gelmişti normal sohbet ediyorduk kahve içmeye gidelimmi dedi kız olur dedim sonra kız gerçi başkalarından bana sıra gelmez dedi başkaları derken dedim kız arkadaşın yok mu dedi yoo hayır şuanlık düşünmüyorum dedim kız sonra seni gibi birinin hiç kimseyle çıkmaması çok garip dedi ardından iltifat etmiyorum dedi öyle
Bir kız erkeğe çok yakışıklısın diyorsa hoşlanıyormudur?
Cevapla