Benceler

Erkekleri Etkilemenin 15 Yolu

Erkekleri kolayca etkileyebilmeniz ve onları baştan çıkarmanızı sağlayacak 15 etkili yolu sizler için listeledik. Erkekleri Nasıl...

Sorular

Karşı cinste en sevdiğiniz saç-göz-ten kombinasyonu nedir?

Kara kaş kara göz beyaz ten gibisi var mı Sarı saça ayrı bir parantez açılabilir tabii.

ÇIKMA TEKLİFİ NASIL REDDEDİLİR?

arkadaşlar ben bir çocuktan hoşlanıyodum adına x diyeyim sonra bu bana mesaj attı işte senden hoşlanıyorum vs bende itiraf ettim. Bugün...

I dont now merak?

kapalı kızlar neden cluba falan gitmez

Neden bu kadar hoş?

neden yatmak bu kadar hoş? 15 gün yapabilirim.

Hoşlandığım kıza karşı nasıl açılabilirim?

hoşlandığım kıza karşı nasıl acilabilirim ne yapmam gerekir

Erkekler, sizden hoşlandığını belli eden bir kıza karşı nasıl davranırsınız?

Güzel bir kız düşünün. Kişiye göre değişir tabiki fakat çevrenizdeki çoğu kişi bu kızı güzel buluyor. Size ilgisi olduğu apaçık belli....

Zonguldak dan varmi?

yorumlarınızi beklerim

Sanaldan tanışınca.. ?

Sanalda insanların güzel konuşmaları yüzleri falan iyi ama buluşunca ya da buluşma ertesi değişiyorlar ya da buluşunca olduğundan çok...

Nasıl dikkatini çekerim?

Direk konuya gireyim arkadaşlar, kızla aynı sınıftayız dönemin başında benden hoşlanıyordu arkadaşları falan da söylemişti fakat ben pek...

Anketler

Göbeğini açan kızlar mı? Börek açan kızlar mı?

Yüce Mangal, börek açan kızların yardımcısı olsun..

Ne yapsam bir fikir verseniz?

Uzun zamandır hoşlandığım biri var ama ilişki durumunu bilmiyorum ayrıca hiç konuşmadıkta varlığımdan haberda mı onu bile bilmiyorum,...

YARDIMCI OLACAK OLANLAR VARSA?

merhaba arkadaşlar yeniyim bana bunun nasıl çalıştığına dair bilgi verecek olanınız var mı adam gibi

Ks ahalisi olarak İstanbul'da bir parti organize etsek gelir misiniz?

Sosyalleşmek adına ve birbirimizi tanımak adına böyle şeyler yapılabilir. sanal sohbet muhabbet eğlence bazen sıkıyor haksız mıyım.

Aşık olduğum çocukla aynı ortamda buluşabilecek miyim?

Güzel sanatlarda lise sonum. Orkestra'ya seçildim... Geçen sene o çocukta o orkestrada olmuş... Acaba bu sene de olucak mı? Onunla...

Ne kadar ilgilendirir?

6aylık bir ilişkiniz var herşey yolunda cok iyi kız diyo ki size ben önceki konustugum cocuga resim video vs. attım diyo. bunu gelip...

KizlarSoruyor 'da bulunan Uşakta yaşayanları görelim?

Amacımız yok sadece etkinlik olsun...

Bana abi diyen kapıcının çıtır liseli kızına bir hediye almak istiyorum, ne almalıyım?

Kapıcının çıtır liseli kızı bana abi diyor topu topu 5 yaş var aramız da ama olsun, neyse soruma geçelim çıtır liseli kapıcının kızına...

Anime izleyen video oyunlari oynayan erkekleri itici buluyor musunuz?

arkadas ortaminda sık sık muhabbetini felan ederler, bir arkadasim icin sormustum :)

BİR ERKEK BİR KIZIN SÖYLEDİKLERİNİ NEDEN TEKRAR EDER?¡¿¡¿¡?

Yani konuşamadığım zaman, komik bişey söylediğim zaman kelimelerimi , laflarımı tekrar ediyor.😶

Bartında Yaşayan Varmı?

Bartında yaşayan arkadaşlar ks den sevgili bulmak istermiydiniz
Yükleniyor...