Hoşlandığım kızla konuşmak istedim direk hayır dedi neden direk hayır der ki?

Yaklasık 4 ay önce uni 1. Sınıf bir kizdan hoslaniyordum bu kizla tanismak istiyordum ama bir türlü fırsat bulamiyordum kızın yanında hep arkadaşları var tek yakalasam hemen gidip konusucam ama sürü halinde geziyorlar neyse bn buna en son dayanamadim faceden yazdim yani tanisalim mi falan degil bildigin butun duygularimi yazdim kız bana k. bkmayin özur dilerim bu mesaja birsey diyemicem dedi ben buna seninle yuz yuze konusmak istiyorum falan filn dedim olmaz dedi fazla uzatmadim neyse aradan bir 3 hafta gecti bn artik dayanamiyordum her ne olursa olsun karsisina cikip konusucaktim neyse kampuste kantinde arkadası ile ders calısıyordu bnde cesaretimi topladım gittim yanlarina afedersiniz sizinle biraz konusabilirmiyim dedim direk hayır dedi. Arkadas cok zoruma gitti insan biraz olsun saygı gösterir hani ne bilim hayir diyeceksen de ama bir dinle ondan sonra söyle. Kendimi toparlayamadim uzun bir sure arkadasim dayanamayip kizin arkadasiyla konusmuş kız istemedi demis sevgilisi falan mı var diye sormus sevgilisi yok ama konusacagi var demis. Simdi arkadaslar bn 4 aydir gözlemliyorum bu kizi ama sevgilisi var mi yok mu bir iz yakalayamadim kizi ne zaman grsem kiz arkadaslari ile derslerine giriyorum 1 tane bile erkekle konustunu gormedim aradan 4 ay gecti bn bu kizi hala unutamiyorum hala. Nerde ne yanlis yaptim ve yine gidip konusmak istiyorum ne yapmaliyim bana yardim edin off cok caresiz kaldim.
Hoşlandığım kızla konuşmak istedim direk hayır dedi neden direk hayır der ki?
Cevapla