30 yaşındayım 18 yaşında bir sevgilim var. Sizce tuhaf mı?

Yaş farkından dolayı toplum tuhaf karşılar mı sizce?
Tuhaf karşılarsa neden karşılar?

Not: kız beni çok seviyor, ben de onu seviyorum.
Hayır, yaş sadece bir sayıdan ibaret. mutlu olmaya bakın.
Evet, yaş farkı çok, git yaşıtlarınla takıl !
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
30 yaşındayım 18 yaşında bir sevgilim var. Sizce tuhaf mı?
Cevapla