Ben 24 yaşındayım, sevgilim benden 18 yaş büyük. Bu tuhaf mı?

Bana kendimi çok değerli hissettiriyor, aşırı el üstünde tutuyor. Mutluluğumu her şeyin önüne koyuyor. Ayrıca çok duygusal kırılgan bir tip, aşırı kibar. Benimle yaşıt ya da birkaç yaş büyük erkekler gözüme olgunlaşmamıs, toy geliyor. Geneli her şeyin dalgasında oluyor. Ben ağır travmalar yaşamış biriyim, ben gibi olan yok benim jenerasyonumda. Ama sevgilim beni anlıyor. Ben 24 yaşındayım, o 42. Evlenmeyi düşünüyoruz

Ben 24 yaşındayım, sevgilim benden 18 yaş büyük. Bu tuhaf mı?
Cevapla