Sitede de görüyorum hep buraya konu açıyorsunuz yok şu falan ya da insanların fotoğraflarına yorum yazıyorsunuz öyle öyle falan. Peki ya siz? Evet böylesiniz ; Ve hayaliniz BU yani? Bundan başkası olmasın istiyorsunuz? Hadi böyle olsanız TAMAM BE diyelim ; Sonuc olarak sizlere; Hayaller ütopya Hayatlar şırnak
Kızlar, Aynaya bakın, sizce de Yakışıklı ve Kaslı erkek hayalleriniz biraz ÜTOPİK değil mi?
En İyi Cevaplar