Bir daha mesaj atmazsan sevinirim diyen bir bayandan umudu kesmek lazım mı?

Buraya çok kez yazmama rağmen doğru dürüst cevap alamıyanca tekrardan sorma gereği duydum. Ben birisinden deli gibi hoşlanıyorum ve onu elde etmek için her şeyi yapıyorum ve bu arada ilginin dozunu çok çok abartıp deli gibi mesaj attım ve karşılığında bu mesaj geldi. Napmalıyım?
Bir daha mesaj atmazsan sevinirim diyen bir bayandan umudu kesmek lazım mı?
Cevapla