Bir erkek neden kızla yan yanayken çok samimi ama onun dışında soğuk davranır?

bu hesap benim değil sorum için kullanıyorum ve gerçekten çok mutsuzum yardım edin bana. erkek arkadaşımla 2 aya yakındır çıkıyoruz yan yanayken çok samimi bana karşı güzel şeyler söylüyor hatta evine bile gidiyorum ama yan yana değilken telefonda konusurken mesajlasırken sıcak değil hatta mesajlaşmayı sevmiyorum diyor çok az konusuyoruz ya şimdi bu cocugun amacı ne sizceee :(((?
Bir erkek neden kızla yan yanayken çok samimi ama onun dışında soğuk davranır?
Cevapla