Bir erkek bir kıza neden cok yakinlasip sonrasında neden soğuk davranır?

Çok yakın davranıyor du doğru dürüst samimiyetinizin olmamasına rağmen bazen fiziki temasları yla bazen ilgisiyle davranışıyla belli ediyordu ama nolduysa birden soğuk davranmaya başladı karşılaşmalarımizda yanımda arkadsim varken mesela ona hal hatir sormaları benim yüzüme bakmamalar hatta off çekmeler görünce sinirli bakışlar anlayamadım cidden bir erkek neden böyle olur yanlış birşey de yapmadım ona?
Bir erkek bir kıza neden cok yakinlasip sonrasında neden soğuk davranır?
Cevapla