Benimle neden konuşuyorsun? dedi. Güzel olduğun için ! dedim.. kızdı, küstü, yattı.. Suçlu muyum?

Fazla dürüst olmak iyi midir? değil midir? Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
Benimle neden konuşuyorsun? dedi. Güzel olduğun için ! dedim.. kızdı, küstü, yattı.. Suçlu muyum?
Cevapla