7 ay önce hamburger yemeye gitmiştim. Kasiyer kıza ''çok güzelsin'' dedim diye başıma gelmeyen kalmamıştı. Hamburgerimi sipariş verdim, yukarı çıktım yemeğimi yedim aşağı indiğim sırada beni oranın mağaza müdürü yanıma çağırıp - senin anan bacın yok mu kıza çok güzelsin diyorsun dedi. Ben de iltifat olarak böyle bir şey yaptığımı söyledim yaptığımı suç olduğunu düşünmüyorum deyince adam polis çağırıp kızla birlikte şikayetçi olmuşlardı. Ve orada çalışan arkadaşlarıyla işbirliği yapıp tanık olarak kendilerin göstermişlerdi. Beni o bölgeye en yakın karakola götürüp 3 saat nezarete tutmuşlardı ifadeyi verdikten sonra evime geldim ve takipsizlik kararı 2 ay sonra sonuçlanınca evime tebligat gelmişti. O sıra moralim acayip bir şekilde bozulmuştu siz siz olun çok dikkatli olun
Kıza çok güzelsin dedim diye benden şikayetçi olmuştu?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sende deme kimseye güzel
Tabi efenim
Müdür kesin o kıza basıyordur, sen güzelsin diyince kızın hormonları tavan yaptı ve seni müdüre şikayet edip ego kastı.
Hocam benim düşündüğüm ihtimallerden biri buydu
Aç tazminat davası reis hiç acıma bile
13k açtım reis bekliyorum
İnşallah kazanırsın reis
olm bu türk kızlarının çogundan bi skim olmaz. hatayı baştan yapmışsın. millet niye kızlara sanaldan yürüyo sanıyosun
Önlem alıyorlar
lafa gelince erkeklerde cesaret yok, atılgan değiller demesini biliyolar a. goduklarım.
peşini sakın bırakma zk anasını o kızın tazminatla. kendini bulunmaz hint kumaşı sanmamayı öğrensin
Dimi kardeşim doğru diyorsun. Uğraşacağım zaten
Puah puahh. Burasi turkiye. Damacanaya bile tecavüz ediyorlar. Türk kızları ne yapsın?🙄🙄
Kızlar fazla zeki varlıklar değil zaten ciddiye almaya gerek yok
😂😂
O kadar b oktan bir ülke ki biri katil olur ceza almaz biri işlemediği suçun cezasını çeker
Evet maalesef 😕
senin yerine olsam bu kararla gidip iftiradan tazminat davası açardım
Zaten 13 bin liralık manevi tazminat davası açtım
Bekliyorum
Kötü niyetle söylememiş olduğunu başta ya da sonda belirtirsin bundan sonra 😂
Doğru
Geçmiş olsun valla bana dense çok mutlu olurdum günüm güzelleşirdi ne alaka ya
Evet ya bende çok şaşırmıştım
yani bu devirde bu sekilde tepki vermeleri cok normal bence
Değil yav abartı manevi tazminat davası açtım zaten
iyi yapmissin
Kanka ne biliyim "yavrum offf çok güzelsin be" demiş olsa anladım da çok güzelsin demiş sadece a*
ay tamam kiz bana ne yukseliyon ben bu devir icin konustum ama abarti evet
Şaşırdım ama valla
Evet şaşırılacak bir durum maalesef
Sende demeseydin
Şimdi ne olacak peki
Sence manevi olarak sıkıntılı bir süreç yaşadığım için gerekli belgeleri savcılığa sunup manevi tazminat davası açtım
oha ne
13.000 liralık manevi tazminat davası açtım
İyi yapmışsın valla kız da baya abartmış yani psikolojik sorunları vardı heralde
Zaten o ses tonu çok gıcık bir şeydi Allah onunla evlenen kişiye sabır verir umarım
Evlenir mi o şüpheli de djsiwljsjdhd
Evlenilmez bence hatta o kişi evlenirse ileride çocukları herkese pusu kurar nafaka almaya çalışır
Gelecekteki oğlum inşAllah kızıyla denk gelmez😂😂 korktum
Ses tonu gıcık biriyse eğer kesinlikle çok güzelsin demesin
Ses sonuçuna benziyordu inek ile koyunun karışımı olduğunu düşün
AY SESLİ SESLİ GÜLDÜM DHDJWOQLQRJEİWJENDBS
Hahahahahahaoa normalde güldürmeyi severim böyle biriyim kadın neden böyle bir şey yaptı anlamadım üzücüydü
O da onun günahı, para istiyormuş beleşden heralde
Demek sağlık olsun oradan geçmem artık
Vay anasını