Kıza çok güzelsin dedim diye benden şikayetçi olmuştu?

7 ay önce hamburger yemeye gitmiştim. Kasiyer kıza ''çok güzelsin'' dedim diye başıma gelmeyen kalmamıştı. Hamburgerimi sipariş verdim, yukarı çıktım yemeğimi yedim aşağı indiğim sırada beni oranın mağaza müdürü yanıma çağırıp - senin anan bacın yok mu kıza çok güzelsin diyorsun dedi. Ben de iltifat olarak böyle bir şey yaptığımı söyledim yaptığımı suç olduğunu düşünmüyorum deyince adam polis çağırıp kızla birlikte şikayetçi olmuşlardı. Ve orada çalışan arkadaşlarıyla işbirliği yapıp tanık olarak kendilerin göstermişlerdi. Beni o bölgeye en yakın karakola götürüp 3 saat nezarete tutmuşlardı ifadeyi verdikten sonra evime geldim ve takipsizlik kararı 2 ay sonra sonuçlanınca evime tebligat gelmişti. O sıra moralim acayip bir şekilde bozulmuştu siz siz olun çok dikkatli olun
Kıza çok güzelsin dedim diye benden şikayetçi olmuştu?
Kıza çok güzelsin dedim diye benden şikayetçi olmuştu?
Cevapla