Bende yaparım.. Baktım konuş konuş değişen bişey yok, konuşma finish..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bazı erkolar böyle maalesef. Bi arka cepte tuttukları bi ön cepte tuttukları oluyor şrfszler sonra da kızlar niye egolusunuz niye mesajlara cevap vermiyorsunuz diye ağlıyorlar..
Karakter yoksunu umarım o kızda ona şöyle yapıyordur 😂😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bunu kadınlar, yıllardır yapıyordu, erkeklere bulaşınca neden suç oldu?
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Her iki cins de, uzun zamandır yapıyor lakin, kimseye güvenmeyen, eksik büyümüş bir kız ilk defa birine güveniyorsa ve ortada bırakıldıysa, yorum yapılır.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Bende yaparım.. Baktım konuş konuş değişen bişey yok, konuşma finish..
Bazı erkolar böyle maalesef. Bi arka cepte tuttukları bi ön cepte tuttukları oluyor şrfszler sonra da kızlar niye egolusunuz niye mesajlara cevap vermiyorsunuz diye ağlıyorlar..
Haklısın güzelim, çok haklısın..
Öyle bu arada. Neden geç cevap veriyorsun, neden erken bakmıyorsun. Seni bekliyorum. ( Max 2 dakika)
Alışmışlar ilgi sömürüp sömürüp kudurmaya ondan daldan dala uçuyorlar.. kızlarda da hata var tabi yakışıklı mı ooo tamam ver abime ilgiyi
Evcilik mi oynuyorsunuz aile mi kuruyorsunuz aşk mı yaşıyorsunuz belli değil
Karakter yoksunu umarım o kızda ona şöyle yapıyordur 😂😂
bunu kadınlar, yıllardır yapıyordu, erkeklere bulaşınca neden suç oldu?
Her iki cins de, uzun zamandır yapıyor lakin, kimseye güvenmeyen, eksik büyümüş bir kız ilk defa birine güveniyorsa ve ortada bırakıldıysa, yorum yapılır.
hangisi denk gelirse artık. Demek ki o kız senden daha erken davranmış ya da gönlünü kaptırmış. kısacası senden daha saf.
Hepsi boydan atmadım diye oldu bence.
diğeri boydan da atmıştır, nude'da atmıştır. Bilemezsin..
Ne hali varsa görsün.
dimi ya, gel benimle tanış :D Yarabandı misali...
Daldan dala konan kuş değilim, bir başkasını kullanacak biri hiç değilim.
la olm herkesin birden fazla flörtü var normal bu flörttünüz o kızı seçmiş
Herkesin nasıl birden fazla flörtü oluyor abi şaka mısın? Bu ne rahatlık ya
olm devir böyle 😘😘😘
duruma üzülmem bir karaktersizle arkadaş olmadığım için sevinirim
Hayatın kuralı bu yengeemmm
Atkı örmüştüm be yengem.. İlmekleri tek tek..
Ahhhhhhh yenngemmmm ahhhhhh
Neyse, Lara Katmer Katmer dinleyip özümüze dönüyoruzzz
Hahaha ulan senin gibi kızları üzüyolar be 🤣
Bana deng gelseydin dünyanın en mutlu kizı olurdun ama kaçırdın 🤔🤔
Yok be, üzülmedim öyle. Ölümlü dünya üzülüp niye kendimi yıpratayım deli miyim
Helalll olsun sana yengelerin bitanesi cözmussun bu isi 😘
Yenge deme ya.
Ne diyim
Ne istersen
Tamam
Maymun iştahlı demekki
Amacı farklı demek ki onun
Karaktersizlik
Sevmemiş seni
Pzzzvnk oldugu için
Yapmis ki ya diycen