Fakir olduğumuzu yüzüme vurdu. hemde tam 4 yıl sonra. dalga geçtiler resmen.

nasıl anlatsam bilmiyorum . elim ayağım titriyor. son sevgililer günümüzde bana güzel bir pırlanta set almıştı. çok sık bu tarz pahalı hediyeler alır geri çeviririm. ama hepsini kabul ettirdi. bense ona nacizane bir hediye aldım. kol düğmeleri kravat ve kemer seti şeklinde. o gün çok güzel bir şekilde ayrıldık. annesiyle ablasının beni istemediğini biliyordum. babası oldukça iyi bir adam. bana hep kızım diye hitap eder(di). dün buluşmak istedim. bana bir aile dostlarıyla olacaklarını söyledi. tamam dedim. ama nedense içimden bir his sürekli olarak çık ve gez diyordu bana.okadar dürttü ki içimdeki sesi dinledim. kalktım giyindim. bana hediye ettiği pırlanta takımın yüzüğünü taktım. ve çıktım. istinyede bir avm ye girdim. starbucksta sevgilimi bir kız ve bir erkek arkadaşıyla gördüm . başımdan aşağı kaynar sular döküldü. yalan söylemişti. önce sakinleşmeye çalıştım. rahat bir nefes alıp içeriye girdim. sevgilim beni görünce rahatsız olmuş gibiydi. arada kısa bir merhabalaşma konuşma geçti ve oturdum. sevgilimin yanındaki o kız yüzüğüme bakıp erdalın hediyeleriyle pahalı olmayamı çalışıyorsun dedi. şok oldum fırladım masadan. diğer erkek olan arkadaşları araya girdi. oturdum tekrar. sevgilim gidelim dedi. o erkek olan arkadaşta tamam bırakayım sizi falan dedi ayaklandık hep beraber. otoparka indik porsche bizi bekliyordu. arka kapıyı açmaya çalıştım o sinirle. tabi araba kilitliydi alarm çaldı rezil oldum. sevgilimin erkek olan arkadaşı açtı kilidi çok utandım . binerken o kız tabii alışık değilsin falan dedi. erkek arkadaşımda o babasının kartalına alışık dedi. o an mahfoldum. ölmek istedim. yerin dibine girmek istedim. önümü göremiyorum gözlerimin buğusundan yüzüğü çıkarıp uzattım. şakadan anlamıyorsun der gibi olurken hemen uzaklaştım koşarak.
Güncellemeler
+1 yıl
dünden beri telefonum kapalı. uyuyamıyorum. kalbimde bir ağırlık var sanki. ne yapsam bilemez haldeyim. aldığı bütün herşeyi götürüp evlerinemi bıraksam? napsam?
Güncellemeler
+1 yıl
İnanmayan kişiler oldu. inanılamayacak kadar kötü bir durum daha net bir şekilde sindirdim şuan. teşekkür ederim hepinize bir nebzede olsa rahatladım. eşyaları hemen kutuladım. yarın sabah ilk işim kargolamak ve yeni bir hat almak . çok saolun...
Fakir olduğumuzu yüzüme vurdu. hemde tam 4 yıl sonra. dalga geçtiler resmen.
Cevapla