170 boyundaki erkekler sevgili bulabiliyorlar mı veya kendilerini koruyabiliyorlar mı?

hayır cidden soruyorum, boyunuza bakmadan geliyorsunuz bu boyda yakışıklı birini görmedim zaten. Erkek dediğin 180 üzeri olur. bir kız 180 olsa abes olur, aynı şekilde erkeğin kısa olması da abesttir.
Güncellemeler
+1 yıl
ya şu sapıklar bir uzak olun
Güncellemeler
+1 yıl
ayrıca kızlar siz neyin kafasındasınız, size hiç inanmıyorum
170 boyundaki erkekler sevgili bulabiliyorlar mı veya kendilerini koruyabiliyorlar mı?
Cevapla