Bir erkek kendinden yaşça küçük birine karşı kendini nasıl hisseder?

Yaşça kendinden küçük olması avantajı, dezavantajı nedir mesela? Küçümser mi o kişiyi. Örneğin 7 yaş 15 yaş arası fark var
Bir erkek kendinden yaşça küçük birine karşı kendini nasıl hisseder?
Cevapla