yasim 26 sansima bana yaklasanlarin cogu 21-22 yasinda. hepsi yas onemli degil diyorlar ve cidden ilgilerini belli ediyor. Hatta hepside evliligi konusuyor. bunun yanisira da 28 yas ustu bana cok olgun agir geliyor sanki bana ayak uyduramiycak gibi geliyor. fazla olgun geliyor.
Kafam cok karisik yas farkindan dolayi hep mesafeli durdum ama aralarinda begendiklerimde oluyordu.
MERAK ETTIGIM SU: bir erkek kendinden 5-6 yas buyuk bir sevgiliyi normal yasiti gibi mi gorur? ne dusunur? ne hisseder? aramizda var mi tecrubesi olan veya birsey anlatmak isteyen?
Kafam cok karisik yas farkindan dolayi hep mesafeli durdum ama aralarinda begendiklerimde oluyordu.
MERAK ETTIGIM SU: bir erkek kendinden 5-6 yas buyuk bir sevgiliyi normal yasiti gibi mi gorur? ne dusunur? ne hisseder? aramizda var mi tecrubesi olan veya birsey anlatmak isteyen?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar