Tek Hayalim bordo Bereli Olmak küçüklüğümden beri elime oyuncak silah alıp kafama karton bir bere koyardım tırrrrrrrrrrrrırrrrr diye dolaşırdım ama nasıl bordo Bereli olunuyor bilen var mı
Bordo Bereli Olmak istiyorum meslek lisesi okuyorum bilgisi olan varmı?
Bordo bereliler subay ve astsubaylardan oluşuyor bildiğim kadarıyla ve eğitimleri tahmin edersin ki çok zor duygularıyla hareket etmeyen insanlar seçiliyor, olmak istiyorsan önce en azından astsubay olman lazım daha sonra askeriyede seni bilgilendirirler orda tabi sonradan vazgeçmezsen.
arkadaşım bordo bereliler tsk içindeki rütbelilerden seçiliyor yani önce en az ast subay olman lazım ki sonra dilekçeyle bordo bereli ol bu arada tv de İzmir jandarma komando okulunu nun eğitimini izledim aynen bordo bereliler gibi sadece subay ve ast subaylar var dı 200 küsür ast subay 48 subay katıldı ama eğitim sonunda 100 küsür ast subay 24 subay kaldı yani asker adam bile bırak bordo bereliyi jandarma komandoluğa bile dayanamayıp bıraktı o kadar kolay bişey değil
bordo bereli olmak icin askeri liseye gitmen gerekiyor. ondan once bordo bereli olmak kolay degil aileni sevdigini arkada birakacaksin. onun disinda yilan yiyebilecekmisin o egitimlere katlanabilecekmisin o kadar korkusuzmusun? iskenceye katlanabilirmisin? o kadar kolay degil yani