Uzun ama okumanızı rica ediyorum, bana okumadım gibi cevaplarla gelecekseniz hiç gelmeyin lütfen.
25 yaşındayım. 2 yıldır sevgilim yok, üniversite bittikten sonra sevgilim beni aldattı, bu yüzden tekrar sevgili bulmaya sıcak bakmıyorum.
Bir süre önce bir çocukla görücü usulü tanıştırıldım. Benim en başından beri bu çocukla evlenmeye niyetim yoktu, ama o çok ısrarcıymış, bir şans vereyim dedim ve geçen gün bir kafede buluştuk.
Çocuk yakışıklı değil, biraz kısa boylu ve hafif kilolu, saçı ve giyim tarzı kötü. Benim asıl derdim çocuğun tipi değil bu arada, bunu yalnızca bir detay olarak belirtme gereği duydum.
Şimdi gelelim asıl derdime. Bu çocuk son derece utangaç, ben konuşmadıkça asla konuşmuyor. Konuştuğu zamanlar kısık sesle konuşuyor, konuşması biraz uzadığında da yüzü kızarmaya ve sesi titremeye başlıyor. Anlayacağınız, utangacın ve asosyalin önde gideni. Sormadım ama hayatında hiç sevgilisi de olmamıştır bunun, adım gibi eminim.
Bu arkadaşın sayesinde berbat bir gün geçirdim, 2 saatimden oldum.
Dün telefonda annemle konuşurken ondan duydum. Çocuk bir kez daha buluşmak istiyormuş, annesine "onunla tekrar buluşmak istiyorum, annesine söyler misin" demiş :D Ay çok güldüm ya :D
Bu nedir ya? Adam kaç yaşına gelmiş, daha kızlarla konuşurken yüzü kızarıyor, kızlarla iletişim kurmaktan korkuyor, bana "seninle bir kez daha buluşalım" bile diyemiyor? Erkek mi bu şimdi, böyle erkek mi olur?
Bir de olayın şu boyutu var. İnsanlar asosyal pısırık herifin tekini bana yamamayı aklından nasıl geçirebilir, bu ne büyük bir hakarettir? Oradan bu kadar çaresiz ve umutsuz bir vaka olarak mı görünüyorum?
Bir sorum daha var. Sırf çocuğu madara etmek için buluşma teklifini kabul etsem mi? Bu rezillik gururuma dokundu çünkü.
25 yaşındayım. 2 yıldır sevgilim yok, üniversite bittikten sonra sevgilim beni aldattı, bu yüzden tekrar sevgili bulmaya sıcak bakmıyorum.
Bir süre önce bir çocukla görücü usulü tanıştırıldım. Benim en başından beri bu çocukla evlenmeye niyetim yoktu, ama o çok ısrarcıymış, bir şans vereyim dedim ve geçen gün bir kafede buluştuk.
Çocuk yakışıklı değil, biraz kısa boylu ve hafif kilolu, saçı ve giyim tarzı kötü. Benim asıl derdim çocuğun tipi değil bu arada, bunu yalnızca bir detay olarak belirtme gereği duydum.
Şimdi gelelim asıl derdime. Bu çocuk son derece utangaç, ben konuşmadıkça asla konuşmuyor. Konuştuğu zamanlar kısık sesle konuşuyor, konuşması biraz uzadığında da yüzü kızarmaya ve sesi titremeye başlıyor. Anlayacağınız, utangacın ve asosyalin önde gideni. Sormadım ama hayatında hiç sevgilisi de olmamıştır bunun, adım gibi eminim.
Bu arkadaşın sayesinde berbat bir gün geçirdim, 2 saatimden oldum.
Dün telefonda annemle konuşurken ondan duydum. Çocuk bir kez daha buluşmak istiyormuş, annesine "onunla tekrar buluşmak istiyorum, annesine söyler misin" demiş :D Ay çok güldüm ya :D
Bu nedir ya? Adam kaç yaşına gelmiş, daha kızlarla konuşurken yüzü kızarıyor, kızlarla iletişim kurmaktan korkuyor, bana "seninle bir kez daha buluşalım" bile diyemiyor? Erkek mi bu şimdi, böyle erkek mi olur?
Bir de olayın şu boyutu var. İnsanlar asosyal pısırık herifin tekini bana yamamayı aklından nasıl geçirebilir, bu ne büyük bir hakarettir? Oradan bu kadar çaresiz ve umutsuz bir vaka olarak mı görünüyorum?
Bir sorum daha var. Sırf çocuğu madara etmek için buluşma teklifini kabul etsem mi? Bu rezillik gururuma dokundu çünkü.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar