Vücut tipim uygun mu yoksa kötü mü ? Kötüyse ne yapmalıyım ? Nasıl giyinmeliyim ?

İyi akşamlar arkadaşlar .Size vücut tipimi yazıcam.Bana ne yapmam gerektiğini söyler misiniz ? Eksiklerimi tamamlamak istiyorum.İnternete neden bakmadın demeyin çok dandik şeyler yazıyordu.Şimdiden teşekkürler :) 1.50 boyundayım.Uzun saçlıyım.Saç rengim açık kestane .Ama az da sarışınlık var küçüklükten kalma.Basenlerim ve popom biraz fazla .Göğüs küçük.Göbek yok.Belim ince.Arkadaşlar lütfn beni kıracak , küfür vb.şeyler yazmayın.Bu derdimi burda paylaştığıma pişman olmak istemiyorum.
Vücut tipim uygun mu yoksa kötü mü ? Kötüyse ne yapmalıyım ? Nasıl giyinmeliyim ?
Cevapla