Herkes çok zayıfsın, kilo al falan diyor Ama ben memnun gibiyim yani şikayetim yok Tek sorun vücut tipime nasıl kiyafetler giyeceğimi bilememem Bazıları bol, bazıları dar diyor Sizce fiziğim çok mu kötü ve nasıl giyinmeliyim?


Herkes çok zayıfsın, kilo al falan diyor Ama ben memnun gibiyim yani şikayetim yok Tek sorun vücut tipime nasıl kiyafetler giyeceğimi bilememem Bazıları bol, bazıları dar diyor Sizce fiziğim çok mu kötü ve nasıl giyinmeliyim?


Fiziğin o kadar da kötü değil ben senin yerinde olsam
www.trendyol-milla.com/.../koyu-mavi-yuksek-bel-mom-jeans-twoaw24je00076-p-729125801
www.trendyol-milla.com/.../lacivert-crop-yumusak-dokulu-triko-kazak-twoaw20kz1175-p-641644670
www.trendyol-milla.com/.../tas-oversize-ince-ceket-mont-twoss23mo00081-p-729947132
www.trendyol.com/.../yanlari-cizgili-minimal-bagcikli-spor-ayakkabi-p-729013000
bu tarz kombinler yapardım.
Kızın mom jeans giymesi gerekiyor baseni yok
@__ks_üyesi__ Mom jean kötü durur bacakları fazla ince
Hayır daha iyi durur asıl zayıf bacaklılarda iy duruyo mom jean
Bol giyinebilirsin ben önceden Jean tarzı normal kesim pantolonlar giyiyordum bol giyinmeye başladıktan sonra onları giyerken bı garip hissediyorum zayıf insanlara bol giymek bana göre yakışıyor diyebilirim
Jean hiçte taytı çok seviyorum ya vazgeçemiyorum ki
Fiziğinin kötü olduğunu dusjnmuyorum ancak giyim konusunda renk tercihini daha koyu renklerden yana kullanabilirsin. İnsanların düşündüğünden ziyade kendi düşüncelerine odaklanman senin için iyi olacaktır.
Kendimi seviyorum, fakat insanlar öyle konuşunca ister istemez insanda kompleksler oluşuyor
Cevap
104Cevap
Fena durmuyorsun gadası
Bu tarzdan devam et, gayet normal. Kilo al diyen şişmanlar da ilerde kardiyovasküler sorunlardan dolayı kalp krizi gecirir. Muhtemelen yiyip yiyip kilo alamayanlardansın, çohoş bişey
Çok ama aşırı çok yersem alıyorum ama normal 3 günlük öğünle hayır
Zayif begendigim icin fizigin cok güzel☺️. Tayt ve dar pantolon yani skinny jeans cok yakismis. Bence dar giyin. Bol yakismaz.
Boy ve kg kac bu arada?
1.66 45 kilo
Idealsin 🤗 boyun ve kilon cok iyi
Bu arada bir türk fenomen kiz var. Oda 1.67 ve 44 kg fiziginiz ayni zeuroraaa adi
kötü değil aslında fiziğine uygun giyin üzerindeki darda olmasın bolda olmasın
üzerinde emanet gibi durmasın yani önemli olan o
bir sorun yok kilo iyi giyim kuşam zevk meselesi
milletin lafına inanıp vücut dengenizi bozmayın
Yani evet çok yersem dengesiz kilo alacağıma eminim
Onlar seni kıskandıkları çin öyle diyorlar sen bir kilo al bak nasil larlar ters oluca git zayıfla insan oğulu boyledeir
Lan kilolu olanlara bişey diyemiyolar biz zayıflara yardırıyorlar. Sen boş ver onları istediğin gibi ol.
Bu hale gelmek için Servet harcayanlar var boş ver milleti, bırak kilo almayı bu halini korumak için gerekli egzersiz programlarına başla
Fizigin iyide giyimin bok gibi diye kelle mi koyarim
Para yok
İnce dar ben beğendim bacaklar birz çarpık ama. Boy kilo kaç
1.66 45 evet x şeklindeler
BKI durumuna bak iyiyse mesele değil insanlara aldırma
O da bir tık az
tam balerin fiziği kuğu gölü aşkına
kadına balerin mi diyorlardı balet mi
Jimnastik geçmişim var teşekkürler
yok jimnastikçi olmazsın ayaklar yamuk
Evet ama 3 yıl ders aldım özel
hangi dalı
Artistik
memnun oldum sitenin Katelyn Ohashisi bende yuri van geldir hayranıyım
Memnun oldum efendim
Bol şeyler giymelisin zaten zayifsin dar giyip daralma iyice
Ama boyum 1.66 bol şeyler giyince daha da kısalıyorum
Hm
Bence aksine üst dar alt bol olunca daha iyi oluyormuş gibi geliyor
Teşekkür ederim gerçekten moralim yerine geldi
Biraz zayıfsın bi 10 kilo alırsan ideal olursun
Fizigin guzel ilk bol kesim sana uymuyor daha fit giyimleri tercih et
Senin fiziğin için yarış yapan kadınlar var, değerini bil ne giyersen giy dikkat çekersin
Bence fiziğini değiştirme zaten insan zamanla kilo alıyor. Bu şekilde de beğenen beğenecektir.
Bacakların çok ince, bir tık oradan alabilirsen daha iyi olur, ama bu hali de kötü değil...
sen memnunsan diğerlerine ne , gayet güzel fiziğinvar
Güzel fiziğin var. Şimdi neler neler giysen nasıl olur bi bakmak lazım tabi
Fiziğin gayet iyi sadece biraz giyimini değiştirmelisin
Tayt giymeyi çok seviyorum ya
fırtınalarda 50 kilo ve altı dışarı çıkmaması gereken kızlardan gibisin
45 im ama uçmuyorum ya
olsun sen yinede dikkat et 🙂
bence çıplak iç çamaşırlarınla kendine iyi bak. bir jartiyer takım dene. topuklu dene. yani aşırı dişi kıyafetlerde nasılsın ölç tart
Kusura bakma ama cok zayifsiz 50 kg bile degilsin yani o kadarda olmaz ki cabim bir kac kilo al
Kilo almasından ziyade fitness veya pilates yapıp şekillense daha iyi olur aslında
@malignadam oda olur ama 2-4 kilo alsa yeter
Evet evet doğru diyorsun
Bunlar işi bilmiyor ya hnsjsnna
bu fiziğe sahip olmak için aç gezen kadınlar var. kıymetini bil.
Tamamen giyimine bağlı, kötü fizik diye bişey yoktur kötü giyim vardır.
Çok kötü fazla zayıfsın ama bu vücutla bile erkek bulursun siz seçiyorsunuz sonuçta
Abi ne alaka ne alakaa
Öyle nasıl ne alaka aynen öyle sizin seçim lüksünüz çok çünkü redeyse hiç bir erkek sizi reddetmiycek bu yüzden seç babam seç , bu ülkede doğru düzgün tipi bile olmayan kadınların dm si 100 lerce erkekle dolu yani sende erkek bulursun merak etme ülke ihtiyacını giderememiş erkekle dolu
By fizikle iyi parq kazanirsin aslinda. Ayda 30 40 bin. Ajansa kaydilsana
Mankenlik ajansı mı ama boyum yok.166
Türk değilim
Burada ajans falan yok
Fiziğin gayet güzel çok az spor yapmalısın sadece
Yok be iyi bence biraz sporla çok daha iyi olabilir
Zayifsin ama bu kötü bişey değil ama bence bol giyinmek en güzeli..
Fiziğini sen begeniyorsan başkalarının fikirleri önemsiz
Güzel fiziğiniz isteğin gibi giyinebilirsiniz.
çok zayıfsın bol giyinmemelisin , dar şeyleer daha iyi gider tayt bence çok iyi gider sana
Yoo güzel gibi gibi ama giyim tarzına göre değişir güzelim
Vücut tipine göre giyinebilirsin
Tayttan vazgeçebilsem keşke
Zayıfsınız sadece kötü değil
Kaç kilo almam gerek
Her malin alicisi var korkma lan
Alıcı aramıyorum kardeşim 😞
Berbat özellikle de kot giymiş halin
Kot fazla giymiyorum zaten Genelde tayt
Fiziğin fena değil de popon yok hiç
Popo yoksa kilo alınsada olmaz zaten
Aynen ona biraz squat lazım
Ne giysen yakışır... ne iş yapıyorsun
Market çalışanıyım
İyisin açık renk taytin yok mu
Var
Onunla fiziğin daha çok belli olur istersen yorumlarım
Bence gayet güzel boyun kaç?
1.66
Yaşın kucuk vnce
20
Taytlı çok seksi
En çok tayt giydiğim için sorun yok
Arkadan iyi gorunuyor
Arkamı mı gördün
Gorunuyor ya iste
Mangalı tutuşturan çıtalar gibisin!
Ama mankenlerde öyle
Zayıf ama sorun değil tek elle kaldırırım seni
Bende seni
Belden altı iyi ama üstünü bilmem
Yüzüm güzel, hatta yolda teyzeler durdurup anneme ne güzel kızın var falan diyorlar ama işte fizik bozuyor gibi
Tam görmeden yorum yapamam
Bozmana gerek yok bence iyisin
Teşekkür
İspanyol paça pantolon tercih etmek senin için mükemmel bir fikir olacaktır yavrum
Teşekkürler
pantolon babaannenden miras mı
Gayet iyi kimseyi takma bence
Kot yerine kumaş tercih edebilirsiniz
Azcik kilo al güzel olur
Kilon iyi bence sadece bacakların yamuk biraz.
Gö.. tün nerde çalmışlar 😅
Fiziğin güzel duruyor.
Fizigin iyi. Kilo alma
Aynen cok zayifsin yaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?