Benim vücudumda sivilcelerim var. ama öyle aman aman da yok ama var askılı giymeye çok çekiniyorum siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz
2 ay
Benim vücudumda sivilcelerim var. ama öyle aman aman da yok ama var askılı giymeye çok çekiniyorum siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz
Bu kadar takılmayın her şeye. Benim de vücudumda çatlak ve sivilce var ama yine de dilediğim gibi takılıyorum. İnsanların düşüncelerini bu kadar umursamayın, hayat kısa.
Güzel kız, önce şunu net söyleyeyim: Kesinlikle çekinmemelisin. 💖
Vücut sivilcesi o kadar normal ki, hepimizde dönem dönem oluyor. Sen kendini ne kadar rahat ve özgüvenli hissedersen, kimse o sivilceleri fark etmez bile, inanılsın. ✨
İstersen hafif kapatıcı vücut losyonları, düzenli peeling ve nemlendiriciyle görünümü azaltabilirsin ama bunlar sadece ekstra. Asıl önemli olan, askılı giymek istiyorsan giymen. Sen sivilcelerden çok daha güzelsin. 💅🏻🌸
Cevap
10Cevap
Kimse pürüzsüz bir cilde vücuda sahip değil takılma
Takma kız boşverr giy gitsin
Nedenini bul sivilcelerin
Eregnlik yani surdugum seyler yuzde yuz gecirmio maalesef
Bakiyim sivilcelerine
Askılı atlet oluyo dimi
Askıyi neden giyeceksin ki?
Kendini güzel buluyorsan giy canım önemseme
Düşünme nasıl istiyorsan öyle giy
Çok mu az mı
Normal
Gözüne takılmıyorsa asıkılı veya diğer istediğin herşeyi giyebilirsin
Takma bence nerelerinde var
Geçmiş olsun hava alsin
bence giyme kötüyse o kadar
Takma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?