Sevipte Zamanım Yok Diyen Biri Karşısında Ne Yapmalıyım?

2 Aydır konuştuğum birisi var ama henüz çıkmıyoruz bizimkisi arkadaşlıktanda öte ikimizde birbirimizi seviyoruz ama 2 hafta önce staja başladı staja başladığından beri bir soğuk davranıyor dün ise yazdıkları bunlar Ben yalnız bir insanim kimseye hesap vermem Kimseye ayiracak vaktim yok yazdı ne yapacağımı bilmiyorum ne yapmalıyım sizce
Güncellemeler
+1 yıl
Staj yerinde erkek yok
Sevipte Zamanım Yok Diyen Biri Karşısında Ne Yapmalıyım?
Cevapla