Kimseyi hayatıma alamıyorum çünkü o da vakit istiyor ve ben kimseye çok vakit veremiyorum?

Zaten kimseyi de sevemiyorum ya, bunları da düşünmüyorum yanlış mı haksız mıyım?

Güncellemeler
1 yıl
Sadece 1 kez denedim, çok büyük dert oldu karşı taraf için. Her gün laf, en iyisi kimse olmasın diyorum uzun yıllardır tekim. Böylesi daha iyi sanki
Kimseyi hayatıma alamıyorum çünkü o da vakit istiyor ve ben kimseye çok vakit veremiyorum?
Cevapla