Fikirler?
Bir kız sorulan bir soruya 'neden sordun'diye karşılık verirse ne demek gerekir? (+1) ?
Fikirler?
merak ettim bir nedeni yok de ay kizds kezbanmis kusura bakma da
hoş da kız aslında ama bilmiyom bakacaz artık
sen ne cavap verirdin kızın yerinde olsan?
İzmir hakkında gerçekten böyle mi düşünüyorsun? :D :D
keşke senin gibi kızlara denk gelebilsem facebookta filan ya
bunun bir yöntemi var mı? :D
az önce bu muhabbet gereksiz dedi kız durduk yere
benim anlamadığım şey şu :
neden kabul ediyorlar o zaman arkadaşlık isteğimi?
tanımadığın kişilerle muhabbet etmek istemiyorsan tanımadığın kişilerden gelen istekleri de kabul etme yani
haksız mıyım?
görmüş olsam seni asla unutmazdım falan deme de ne diyosan de.:D
kız bizim üniversiteyi bu sene kazanmış
gruplardan birinde görüp ekledim
yardım et ne yazayım
çabuk ol çıkacak yoksa şimdi facebooktan
Seni tanımak için sordum haddimi aştıysam Özür dilerim de
Mantıklı
Cevap
1Cevap
neden sorduysan söyle
kız düşürmeye çalışıyorum işte ama kötü bir nyetim de yok
doğruyu söylersem yanlış anlar
Meraktan de
çok sıradan olur öyle
konuşmayı sürdürecek bir şey arıyorum ve kızı soğutmayacak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar