Dostumla konuşmuyoruz tartıştık fakat ben alt üst oldum tüm dengelerim şaştı depresyondayım nasıl atlatacağım?

benim en yakın olduğum yani kardeşim diyebildiğim bir arkadaşım vardı.biz tartıştık arkadaşımla onun güvenini sarstım fakat çok pişmanım.sonuçta her insan hata yapar..Şuan depresyondayım hayattan soyutlandım başka kimseyle arkadaş olamıyorum çok bağlanmştım .samimi olmadığım bi arkadaşın yanında dursam bile kendimi çok kötü ve boşluktaymışım gibi hissediyorum tıpkı yeni bir yere taşınmışım gibi.ama onsuz olmuyor aramızdaki bağlar koptu ne yapacağımı bilmiyorum gülmeyi unuttum hatta kendime değer veremiyorum konuşamıyorum ölmej istediğimde oluyor ara ara bildiğiniz depresyon yani.lütfen yardım edin bana ben dayanamıyorum artık ağlamaktanda sıkıldım yoruldum.En ufak öneriniz bile işe yarayabilir belkide.yorumlarınızı bekliyorum..
Güncellemeler
+1 yıl


Dostumla konuşmuyoruz tartıştık fakat ben alt üst oldum tüm dengelerim şaştı depresyondayım nasıl atlatacağım?
Güncellemeler
+1 yıl
Dostumla konuşmuyoruz tartıştık fakat ben alt üst oldum tüm dengelerim şaştı depresyondayım nasıl atlatacağım?
Dostumla konuşmuyoruz tartıştık fakat ben alt üst oldum tüm dengelerim şaştı depresyondayım nasıl atlatacağım?
Cevapla